logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kosmiczna kampania Danonków

  PR 02.11.2018, przeczytano 716 razy

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kosmiczna-kampania-danonkow,380001,artykul.html

Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Tradycyjnie na małych konsumentów czeka aż 15 kolorowych magnesów z Danonkiem, tym razem w roli kosmonauty. Chcąc jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie - aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji Shazam zeskanować specjalny kod VR umieszczony na opakowaniach  wielopaków, serków i jogurtów pitnych, ale też na nowych formatach - pojedynczym serku i koktajlu mlecznym. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”. Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania TV zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.

Źródło: LoveBrands Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764