logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kosmiczna Trufla z maczkiem od Orchidea Creative Group

  PR 18.12.2012, przeczytano 2235 razy
ilustracjastrzałka

Opakowanie pralin czekoladowych firmy Śnieżka-Invest Sp. z o.o., przenosi nas w odległą konstelację słodkości. Koncepcja projektowa - jak i naming produktu - to dzieło firmy Orchidea Creative Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kosmiczna-trufla-z-maczkiem-od-orchidea-creative-group,17530,artykul.html

Zespół kreatywny Orchidei powołał do istnienia słowem – ku uciesze wszystkich smakoszy czekolady – „Truflę z maczkiem”. Przepyszne kopułki oblane gęstą czekoladą, udekorowane są zabawną posypką, która dodaje im charakteru i wzbogaca smak.

Niepowtarzalność i wyjątkowość słodkiej nowości od Śnieżki-Invest Sp. z o.o., Orchidea Creative Group oddała poprzez zaprojektowanie opakowania, na którym po orbitach krążą jasno- i ciemnoczekoladowe kulki. Na pierwszym planie znajdują się rozświetlone blaskiem, kuszące pralinki.

Źródło: Orchidea Creative Group


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: bebu

(Beniamin Buszewski)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764