logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Koszt druku HP Latex 570

Strona 6/15  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15

| 01.04.2020 14:04

Oce... aż łezka nostalgii się potoczyła - mój pierwszy ploter CAD przerobiony na graficzny z dorobionym stałym zasilaniem w 1999roku...

Co do historii to w dużym stopniu jest penie kwestia też trafienia w egzemplarz i jak potem ewentualnie firma sobie radzi z jego usprawnianiem. od 1999 roku przerobiłem wiele Canonów, Oce i byłem zawsze zadowolony. z Colorado też jestem, ale znam osobę, która kupiła razem ze mną egzemplarz i Canon potrzebował prawie miesiąc żeby ruszyła... zawsze są wypadki i to o nich krążą historie.

Jedną z moich maszyn UV kupiłem od firmy, która strasznie narzekała na nią i sprzedała za grosze bo kupiła DURSTA - po 3 miesiącach już nie byli tak zadowoleni bo i owszem szybka i ładnie drukuje, ale tuszu na czyszczenie głowic i 4-5 razy tyle co miało. Natomiast odkupiony od nich Vutek działał przez 3 lata praktycznie bez wkładu finansowego poza 3 kompletami żarników i 4 głowicami z programu "głowice za tusz"

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !
Power Canon Colorado 3M MCS inks & EFI Vutek 3M inks 5m

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Puszczykowo
wiadomości: 1039
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 85.221.136.XXX

DrukarzJakub DrukarzJakub | 01.04.2020 15:04

Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

DrukarzJakub
!

Slask
wiadomości: 41
w Signs.pl od 30.03.2020
IP: 77.111.247.XXX

| 01.04.2020 15:04

DrukarzJakub, 2020-04-01 15:12
Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

Nie widzę nic dziwnego w kategoryzowaniu klientów. Są klienci kluczowi wokół których należy skakać, są klienci z potencjałem są też inni klienci. Coś wątpię żebyś wszystkich traktował równo.

Ogólnie jeśli jest się mikrofiremką, która zamawia od wielkiego dzwona parę pirdułek i jeszcze od tego zrobi 20 reklamacji to sie nie ma co dziwić, że traktują z buta.

brak ikonki
+ + + + +

Gůrny Ślůnsk
wiadomości: 493
w Signs.pl od 08.03.2014
IP: 91.214.52.XXX

DrukarzJakub DrukarzJakub | 01.04.2020 17:04

on, 2020-04-01 15:27
DrukarzJakub, 2020-04-01 15:12
Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

Nie widzę nic dziwnego w kategoryzowaniu klientów. Są klienci kluczowi wokół których należy skakać, są klienci z potencjałem są też inni klienci. Coś wątpię żebyś wszystkich traktował równo.

Ogólnie jeśli jest się mikrofiremką, która zamawia od wielkiego dzwona parę pirdułek i jeszcze od tego zrobi 20 reklamacji to sie nie ma co dziwić, że traktują z buta.


Nie jestem Mirkofirmą. Poza tym pamiętaj, że jeden niezadowolony klient potrafi zniechęcić kolejnych 10, dlatego też, jeżeli się sprzedaje sprzęt za kilkaset Euro, nawet od wielkiego dzwona, jak to napisałeś, to powinno się brać za niego odpowiedzialność.
Rozumiem, że Twoja opinia bierze się z Twojego doświadczenia :-0 :-|

DrukarzJakub
!

Slask
wiadomości: 41
w Signs.pl od 30.03.2020
IP: 77.111.247.XXX

PanKracy PanKracy | 01.04.2020 18:04

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(Anonimowe lub nieumotywowane zarzuty wobec konkretnych osób bądź instytucji)
PanKracy
!

Wlkp
wiadomości: 19
w Signs.pl od 31.03.2020
IP: 77.111.247.XXX
 
łapka w górę0
łapka w dół1

    | 01.04.2020 19:04

    DrukarzJakub, 2020-04-01 17:27
    on, 2020-04-01 15:27
    DrukarzJakub, 2020-04-01 15:12
    Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
    Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

    Nie widzę nic dziwnego w kategoryzowaniu klientów. Są klienci kluczowi wokół których należy skakać, są klienci z potencjałem są też inni klienci. Coś wątpię żebyś wszystkich traktował równo.

    Ogólnie jeśli jest się mikrofiremką, która zamawia od wielkiego dzwona parę pirdułek i jeszcze od tego zrobi 20 reklamacji to sie nie ma co dziwić, że traktują z buta.


    Nie jestem Mirkofirmą. Poza tym pamiętaj, że jeden niezadowolony klient potrafi zniechęcić kolejnych 10, dlatego też, jeżeli się sprzedaje sprzęt za kilkaset Euro, nawet od wielkiego dzwona, jak to napisałeś, to powinno się brać za niego odpowiedzialność.
    Rozumiem, że Twoja opinia bierze się z Twojego doświadczenia :-0 :-|

    Jesteś na forum od 2 dni, a wymądrzasz się jakby to było twoje podwórko.

    Nie interesuje mnie czy masz jedną maszynkę czy 50, czy zwalniasz jednego pracownika czy wszystkich. Integart ma całe grono zadowolonych klientów, ale również mnóstwo niezadowolonych. Przerobiłem już mnóstwo zakupów urządzeń i za każdym razem jestem zdania, że sprzedawca jest twoim największym przyjacielem do momentu pojawienia się kasy na jego koncie. Potem bywa różnie.
    Przykłady:
    OCE/Canon - Sim Gliwice (historia chyba wszystkim znana)
    Integart - Deko Lalek (historia z FB opublikowana niedawno)
    Oraz inne firmy które zaczną zrzuć w moją stronę pozwami jak tylko napiszę ich nazwę. (polska firma na A która miała do nie dawna - nie wiem jak teraz, bardzo denerwujący zerwis, firma na V i firma, która chyba JanowiT Florę sprzedała).
    Osobiście nie mam nic do tych firm, ale opinie w internecie można znaleźć różne.
    To samo jest z ploterami frezującymi i innymi maszynami.
    Sam brałbym na wszystko umowę serwisową, niestety mało gdzie można.

    Wracając do tematu HP latex - są to maszyny do konkretnego zastosowania. Technologia teoretycznie się cały czas rozwija, ale moim zdaniem na zasadzie 1 krok w przód 3 do tyłu. Sam mam "kolejny" latex i jestem średnio zadowolony (z poprzedniego byłem bardzo).

    brak ikonki
    + + + + +

    Gůrny Ślůnsk
    wiadomości: 493
    w Signs.pl od 08.03.2014
    IP: 91.214.52.XXX

    | 01.04.2020 19:04

    on, 2020-04-01 15:27
    Integart - Deko Lalek (historia z FB opublikowana niedawno)


    Dasz linka do tematu na fb?

    brak ikonki
    + + +

    wiadomości: 149
    w Signs.pl od 10.07.2017
    IP: 5.173.33.XXX

    DrukarzJakub DrukarzJakub | 01.04.2020 19:04

    on, 2020-04-01 19:02
    DrukarzJakub, 2020-04-01 17:27
    on, 2020-04-01 15:27
    DrukarzJakub, 2020-04-01 15:12
    Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
    Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

    Nie widzę nic dziwnego w kategoryzowaniu klientów. Są klienci kluczowi wokół których należy skakać, są klienci z potencjałem są też inni klienci. Coś wątpię żebyś wszystkich traktował równo.

    Ogólnie jeśli jest się mikrofiremką, która zamawia od wielkiego dzwona parę pirdułek i jeszcze od tego zrobi 20 reklamacji to sie nie ma co dziwić, że traktują z buta.


    Nie jestem Mirkofirmą. Poza tym pamiętaj, że jeden niezadowolony klient potrafi zniechęcić kolejnych 10, dlatego też, jeżeli się sprzedaje sprzęt za kilkaset Euro, nawet od wielkiego dzwona, jak to napisałeś, to powinno się brać za niego odpowiedzialność.
    Rozumiem, że Twoja opinia bierze się z Twojego doświadczenia :-0 :-|

    Jesteś na forum od 2 dni, a wymądrzasz się jakby to było twoje podwórko.

    Nie interesuje mnie czy masz jedną maszynkę czy 50, czy zwalniasz jednego pracownika czy wszystkich. Integart ma całe grono zadowolonych klientów, ale również mnóstwo niezadowolonych. Przerobiłem już mnóstwo zakupów urządzeń i za każdym razem jestem zdania, że sprzedawca jest twoim największym przyjacielem do momentu pojawienia się kasy na jego koncie. Potem bywa różnie.
    Przykłady:
    OCE/Canon - Sim Gliwice (historia chyba wszystkim znana)
    Integart - Deko Lalek (historia z FB opublikowana niedawno)
    Oraz inne firmy które zaczną zrzuć w moją stronę pozwami jak tylko napiszę ich nazwę. (polska firma na A która miała do nie dawna - nie wiem jak teraz, bardzo denerwujący zerwis, firma na V i firma, która chyba JanowiT Florę sprzedała).
    Osobiście nie mam nic do tych firm, ale opinie w internecie można znaleźć różne.
    To samo jest z ploterami frezującymi i innymi maszynami.
    Sam brałbym na wszystko umowę serwisową, niestety mało gdzie można.

    Wracając do tematu HP latex - są to maszyny do konkretnego zastosowania. Technologia teoretycznie się cały czas rozwija, ale moim zdaniem na zasadzie 1 krok w przód 3 do tyłu. Sam mam "kolejny" latex i jestem średnio zadowolony (z poprzedniego byłem bardzo).


    Tak, jestem od 2 dni. Wcześniej nie miałem czasu na takie pierdoły, bo miałem ręce pełen roboty. Od połowy marca stoję z produkcją, a w dodatku mam problem techniczny i liczyłem, że otrzymam pomóc od kolegów z branży. No i co to zmienia, że jestem od 2 dni na forum? Czy 20 lat doświadczenia w druku nie ma znaczenia?!? Tylko ilosc dni na jakimś forum?!?!? Wybacz, ale rozumiesz na poziomie 4 latka :-0 :-0 8-)

    DrukarzJakub
    !

    Slask
    wiadomości: 41
    w Signs.pl od 30.03.2020
    IP: 31.0.42.XXX

    | 01.04.2020 22:04

    DrukarzJakub, 2020-04-01 19:43
    on, 2020-04-01 19:02
    DrukarzJakub, 2020-04-01 17:27
    on, 2020-04-01 15:27
    DrukarzJakub, 2020-04-01 15:12
    Zgadz się. Te wszystkie maszyny, chociaż teoretycznie produkowane seryjnie, to jednak mocno się różnią. Jak kiedyś z naszym Firatem 125p. Każdy inaczej wykonany:-)
    Ale ważne jest podejście do problemu i nie unikanie odpowiedzialności. Te duże korporacje mają tendencję do zamiatania sprawy pod dywan i skreślania drobnych klientów, bo jesteśmy dla nich jednym z wielu tysięcy klientów na cały świecie. I stąd mój odrót ku polskim firmą. Polecam Integart na ten przykład.

    Nie widzę nic dziwnego w kategoryzowaniu klientów. Są klienci kluczowi wokół których należy skakać, są klienci z potencjałem są też inni klienci. Coś wątpię żebyś wszystkich traktował równo.

    Ogólnie jeśli jest się mikrofiremką, która zamawia od wielkiego dzwona parę pirdułek i jeszcze od tego zrobi 20 reklamacji to sie nie ma co dziwić, że traktują z buta.


    Nie jestem Mirkofirmą. Poza tym pamiętaj, że jeden niezadowolony klient potrafi zniechęcić kolejnych 10, dlatego też, jeżeli się sprzedaje sprzęt za kilkaset Euro, nawet od wielkiego dzwona, jak to napisałeś, to powinno się brać za niego odpowiedzialność.
    Rozumiem, że Twoja opinia bierze się z Twojego doświadczenia :-0 :-|

    Jesteś na forum od 2 dni, a wymądrzasz się jakby to było twoje podwórko.

    Nie interesuje mnie czy masz jedną maszynkę czy 50, czy zwalniasz jednego pracownika czy wszystkich. Integart ma całe grono zadowolonych klientów, ale również mnóstwo niezadowolonych. Przerobiłem już mnóstwo zakupów urządzeń i za każdym razem jestem zdania, że sprzedawca jest twoim największym przyjacielem do momentu pojawienia się kasy na jego koncie. Potem bywa różnie.
    Przykłady:
    OCE/Canon - Sim Gliwice (historia chyba wszystkim znana)
    Integart - Deko Lalek (historia z FB opublikowana niedawno)
    Oraz inne firmy które zaczną zrzuć w moją stronę pozwami jak tylko napiszę ich nazwę. (polska firma na A która miała do nie dawna - nie wiem jak teraz, bardzo denerwujący zerwis, firma na V i firma, która chyba JanowiT Florę sprzedała).
    Osobiście nie mam nic do tych firm, ale opinie w internecie można znaleźć różne.
    To samo jest z ploterami frezującymi i innymi maszynami.
    Sam brałbym na wszystko umowę serwisową, niestety mało gdzie można.

    Wracając do tematu HP latex - są to maszyny do konkretnego zastosowania. Technologia teoretycznie się cały czas rozwija, ale moim zdaniem na zasadzie 1 krok w przód 3 do tyłu. Sam mam "kolejny" latex i jestem średnio zadowolony (z poprzedniego byłem bardzo).


    Tak, jestem od 2 dni. Wcześniej nie miałem czasu na takie pierdoły, bo miałem ręce pełen roboty. Od połowy marca stoję z produkcją, a w dodatku mam problem techniczny i liczyłem, że otrzymam pomóc od kolegów z branży. No i co to zmienia, że jestem od 2 dni na forum? Czy 20 lat doświadczenia w druku nie ma znaczenia?!? Tylko ilosc dni na jakimś forum?!?!? Wybacz, ale rozumiesz na poziomie 4 latka :-0 :-0 8-)


    Taki zarobiony, tyle pracowników zapewne i operatorów i nie możesz sobie poradzić z kalibracja tak prostej maszyny? Nawet zdjęcia nie wrzuciłeś. Może jesteś po prostu zwykłym trollem?

    brak ikonki
    + + +

    wiadomości: 149
    w Signs.pl od 10.07.2017
    IP: 188.147.35.XXX

    DrukarzJakub DrukarzJakub | 01.04.2020 22:04

    wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
    (Wpis obraźliwy lub naruszający dobre obyczaje)
    DrukarzJakub
    !

    Slask
    wiadomości: 41
    w Signs.pl od 30.03.2020
    IP: 31.0.42.XXX
     
    łapka w górę4
    łapka w dół2
      Strona 6/15  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15
      REKLAMA:

      REKLAMA
       
      Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764