logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Koty i odchudzanie rat w kampanii Kasy Stefczyka

  PR 08.01.2018, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Głównym kanałem przekazu kampanii „Możemy odchudzić Twoje raty!” jest spot telewizyjny, traktujący temat z lekkim przymrużeniem oka. Występują w nim dwaj przyjaciele, którzy wspólnie stawią czoła zbędnym kilogramom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/koty-i-odchudzanie-rat-w-kampanii-kasy-stefczyka,35039,artykul.html

Emisja 30-sekundowego spotu kampanii odbędzie się w okresie 8-21 stycznia 2018 r. w następujących stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP TV). Kampania przewiduje również w tym czasie emisję spotu radiowego, bezpośrednio nawiązującego do spotu telewizyjnego, w stacjach pakietu Zet Total.

Do nowej kampanii zaplanowano także szerokie działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są pozostałe materiały ATL, BTL oraz liczne działania w social media.

Agencja Apella odpowiada za koncepcję, kreację, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Highnoon.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764