logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kożuchowska kontynuuje współpracę reklamową z Aviva

  PR 08.06.2016, przeczytano 2761 razy
ilustracjastrzałka
Małgorzata Kożuchowska i Adam Uszpolewicz.jpg

Małgorzata Kożuchowska będzie kontynuować współpracę z marką Aviva - ogłosiła aktorka i prezes Avivy Adam Uszpolewicz podczas wspólnego lunchu. Małgosia rozpoczęła współpracę z Avivą, czołową marką ubezpieczeniową w Polsce, w marcu 2015 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kozuchowska-kontynuuje-wspolprace-reklamowa-z-aviva,28858,artykul.html

Obecnie trwa trzecia kampania telewizyjna marki z jej udziałem - aktorka promuje w niej ubezpieczenie na zdrowie i życie. Małgosia angażuje się również w działalność społeczną Fundacji Aviva, która wspiera lokalne inicjatywy na rzecz dzieci i rodziców. Uczestniczy w jury Fundacji, które właśnie rozstrzygnęło kolejny konkurs grantowy, rozdzielając ponad 200 tys. zł na rzecz dzieci.

Efekty przekroczyły oczekiwania, więc współpraca będzie kontynuowana.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, zarówno reklamowej, jak i społecznej. Szczególnie cenimy to, że Małgosia mocno utożsamia się z naszą marką, dzięki czemu jest ona jeszcze bardziej znana, ceniona i lubiana przez Polaków" - powiedział Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.

Źródło: Aviva

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764