logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kpiny czy cynizm? Wyrzucony Piotr Kraśko „osobowością telewizyjną” w TVP

   02.02.2016, przeczytano 1585 razy
ilustracjastrzałka

Telewizja Polska zachęca do głosowania na byłego szefa "Wiadomości" Piotra Kraśko w konkursie "Telekamer". Zdjęcie z wizerunkiem dziennikarza prowadzącego główny serwis informacyjny TVP1 i namową do zagłosowania dziś pojawiło się na Twitterze. Kilkanaście dni wcześniej dziennikarz został zwolniony przez nowe władze TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kpiny-czy-cynizm-wyrzucony-piotr-krasko-_osobowoscia-telewizyjna_-w-tvp,27347,artykul.html

- 25 lat w TVP, 12 w Wiadomościach, 11 wieczorów wyborczych, 2 konklawe, parę wojen, huraganów i trzęsień ziemi, tysiące wyjątkowych zwyczajnych ludzkich historii, tragicznych i radosnych wydarzeń, setki cudownych spotkanych ludzi - szczęście pracy ze świetnym zespołem, 14 prezesów, piętnasty będzie ostatnim. Bardzo, bardzo dziękuję za te niezwykłe lata, wszystkiego dobrego i do zobaczenia:) - pisał Piotr Kraśko w połowie stycznia na Twitterze.

Dziś w mediach społecznościowych TVP zachęca do głosowania na zwolnionego dziennikarza w konkursie "Telekamer".

    Czy @pkrasko otrzyma wyróżnienie w kategorii: osobowość telewizyjna? Głosujcie! #Telekamery #PiotrKraśko pic.twitter.com/e0dfW6en68
    — Telewizja Polska (@TVP) luty 2, 2016


bak

Źródło: WhitePress

biuroprasowe.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764