logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK

  PR 22.01.2021, przeczytano 431 razy
ilustracja

Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kprm%3A-szczepimysie%3A-spot-z-bylym-zolnierzem-ak,389932,artykul.html

Zaszczep się – chroń siebie i swoich bliskich

- Urodziłem się 16 lutego 1923 roku. Młodość zabrała mi wojna – tymi słowami rozpoczyna się najnowszy spot zachęcający do szczepień. W swoim mieszkaniu, spoglądając na stare zdjęcia i pamiątki, płk Witalis Skorupka ps. Orzeł przekonuje Polaków, szczególnie seniorów, do zaszczepienia się przeciw COVID-19: - Mam 98 lat. Mam dla kogo żyć. Ty również. Bądź bohaterem. Zaszczep się.

Witalis Skorupka ps. Orzeł walczył w Kedywie, był starszym sierżantem Armii Krajowej. Brał udział w Akcji "Burza". Za swoją działalność na rzecz kraju został aresztowany, był torturowany i skazany na śmierć. Ostatecznie wyrok śmierci został zmieniony na 10 lat więzienia. Podstawą do złagodzenia kary było zabicie przez Witalisa Skorupkę dwóch gestapowców. W 2016 roku został awansowany na stopień pułkownika.

Kampania informacyjna #SzczepimySię

Trwa kampania informacyjna pod hasłem #SzczepimySię, która jest szeroko komunikowana za pomocą wielu środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu, Internecie oraz na ulicach miast w całym kraju.

Telewizja i Internet

To już kolejny spot w ramach kampanii informacyjnej Narodowego Programu Szczepień. Od 27 grudnia mogliśmy oglądać spoty z udziałem Mateusza i Stanisława Banasiuków, którzy ponownie wsparli walkę z koronawirusem. W styczniu na naszych ekranach oglądamy ambasadora akcji Cezarego Pazurę, który w spocie kolejny raz zachęca Polaków do szczepień.

Radio

Od 29 grudnia w przestrzeni radiowej można usłyszeć spoty czytane przez profesjonalnych lektorów, które były inspirowane kampanią telewizyjną z udziałem aktorów – ojca i syna, Stanisława i Mateusza Banasiuków. Na początku stycznia wystartowały również spoty z udziałem Cezarego Pazury. Znany aktor zachęca w nich do szczepień oraz wskazuje, gdzie szukać wiarygodnych źródeł informacji na ich temat. Od 12 stycznia słuchacze mogą usłyszeć spoty radiowe inspirowane najnowszym wideo z udziałem Cezarego Pazury.

Billboardy i animacje informacyjne

Na ulicach miast całego kraju zawisły billboardy. Animacje informacyjne na temat szczepień przeciw COVID-19 są już dostępne w mediach społecznościowych Kancelarii Premiera, a także na ekranach LED w całym kraju.

Media społecznościowe

Do kampanii #SzczepimySię dołączyli sportowcy – m.in. Piotr Małachowski, Paweł Fajdek, Maria Andrejczyk. Na swoich profilach w mediach społecznościowych promują rzetelne informacje o szczepieniach, a także zachęcają Polaków do skorzystania ze szczepionki przeciw COVID-19. Do kampanii przyłączyła się także PGE Ekstraliga oraz wszystkie kluby najlepszej żużlowej ligi świata. W mediach społecznościowych Kancelarii Premiera dostępne są infografiki z rzetelnymi informacjami na temat szczepień.

Źródło: KPRM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764