logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krajowa Grupa Spożywcza promuje markę „Polskie Przetwory”

  PR 13.05.2025, przeczytano 309 razy

Krajowa Grupa Spożywcza S.A., największy państwowy producent żywności w Polsce, rozpoczyna współpracę z agencją social&digital 360 - sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krajowa-grupa-spozywcza-promuje-marke-_polskie-przetwory_,408759,artykul.html

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to największy państwowy producent żywności w Polsce, odgrywający kluczową rolę w zapewnianiu bezpieczeństwa żywnościowego kraju. Grupa integruje spółki z ponad 100-letnią tradycją i działa w wielu segmentach rynku, budując silny holding spożywczy. Dzięki połączeniu doświadczenia, innowacyjności oraz działań w zgodzie z naturą, jej produkty trafiają zarówno do lokalnych sklepów, jak i do największych sieci handlowych na całym świecie.

Jako właściciel marki „Polskie Przetwory”, Krajowa Grupa Spożywcza S.A. powierza sayHi.agency odpowiedzialność za promocję szerokiego portfolia produktów, obejmującą przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz kompleksową obsługę kampanii mediowych do września 2025 roku.

Współpraca z Krajową Grupą Spożywczą S.A. to dla nas nie tylko prestiżowe zadanie, ale też realna odpowiedzialność. To projekt o wyjątkowym znaczeniu – zarówno ze względu na silną obecność marek, jak i ich wpływ społeczno-gospodarczy. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w komunikacji marki, której produkty kształtują codzienne wybory milionów Polaków. Naszym celem jest połączenie efektywnej komunikacji sprzedażowej z autentycznym i nowoczesnym wizerunkiem firmy państwowej, pokazując, że digitalowe podejście może iść w parze z jej wartościami – mówi Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający sayHi.agency.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. i sayHi.agency nie wykluczają dalszego rozszerzenia współpracy w przyszłości.

Źródło: sayHi.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764