logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Kraków: Uchwała krajobrazowa do dyskusji

   18.08.2017, przeczytano 977 razy
ilustracja
fot. Marcin Jochimczyk/freeimages.com

Od 21 sierpnia do 29 września zostanie wyłożony do publicznego wglądu projekt uchwały krajobrazowej w sprawie "Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń dla Miasta Krakowa".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-krakow%3A-uchwala-krajobrazowa-do-dyskusji,33428,artykul.html

Projekt uchwały zostanie udostępniony w Biurze Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Krakowa, ul. Józefa Sarego 4. Ponadto projekt uchwały udostępniony zostanie także na stronie internetowej www.bip.krakow.pl.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie uchwały zostanie przeprowadzona w dniu 19 września 2017 r., w Urzędzie Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Sala Obrad, początek o godz. 17:30.

Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do projektu uchwały. Uwagi należy składać w terminie do dnia 13 października 2017 r. Uwagi można wnosić na piśmie w Urzędzie Miasta Krakowa, drogą pocztową oraz drogą elektroniczną.

Krakowska uchwała krajobrazowa

Rada Miasta Krakowa podjęła uchwałę w sprawie przygotowania projektu uchwały krajobrazowej w październiku 2015 r. Nowe regulacje prawne mają dać realną możliwość walki z elementami przestrzeni publicznej, które negatywnie wpływają na jej odbiór. Uchwała będzie stanowić akt prawa miejscowego i dotyczyć będzie całego obszaru gminy, z wyłączeniem terenów zamkniętych, innych niż ustalonych przez ministra właściwego do spraw transportu. Przedmiotem regulacji będą gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane nośniki reklamowe i urządzenia reklamowe oraz ogrodzenia i elementy małej architektury.

Źródło: BIP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764