logo
WIADOMOŚCI

Kraków na liście UNESCO: Konkurs na plakat

   28.07.2018, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Stowarzyszenie Ogrody Sztuki oraz Dydo Galeria Plakatu zapraszają do udziału w konkursie na plakat: Niezwykłe oblicza Krakowa. 40 lat na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-na-liscie-unesco%3A-konkurs-na-plakat,37414,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji graficznych w formie plakatu promującego miasto Kraków w 40. rocznicę wpisania na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz ich prezentacja na wystawie pokonkursowej, która odbędzie się w Dydo Galerii Plakatu w Krakowie przy al. Focha 1 (dawny hotel Cracovia) w terminie od 4 do 15 listopada 2018.

W konkursie mogą uczestniczyć samodzielni autorzy lub zespoły autorskie, graficy, projektanci oraz plastycy, zespoły projektowe agencji reklamowych i studiów graficznych, studenci uczelni artystycznych, wydziałów architektury oraz wydziałów i kierunków sztuk plastycznych, szkół wyższych z Polski lub z zagranicy, bez względu na ich wiek i narodowość. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.

Etapy konkursu

Etap I | Wyłonienie finalistów

15 –24 września 2018
Jury przeprowadzi wstępną selekcję zgłoszeń przesłanych w wersji elektronicznej i zakwalifikuje wybrane prace do drugiego etapu i wystawy pokonkursowej. Finaliści zostaną poinformowani drogą mailową i poproszeni o przesłanie wydruku pracy w formacie B1 (70 × 100 cm).

Etap II | Wyłonienie laureatów

8–21 października 2018
Jury wyłoni zwycięski plakat spośród wydrukowanych i nadesłanych przez Finalistów w formacie B1 (70 × 100 cm) prac finałowych.

Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 21 października 2018. Termin składania projektów plakatów upływa dnia 10 września 2018. Projekt plakatu oceniany będzie pod względem estetycznym oraz funkcyjnym. Jury dokona wyboru jednego, najlepszego projektu.
Jury może dokonać wyboru plakatów na wystawę pokonkursową także spośród prac nienagrodzonych i niewyróżnionych.

Jury

  • Elżbieta Chojna,
  • Krzysztof Dydo,
  • Dr hab. Michał Jandura,
  • Prof. Władysław Pluta,
  • Dr Agnieszka Ziemiszewska.

Nagroda

Organizatorzy ustanawiają nagrodę główną w wysokości 2000 zł brutto, druk plakatu w nakładzie 100 sztuk oraz rozklejenie go na słupach ogłoszeniowych w Krakowie, a także dopuszczają możliwość przyznawania wyróżnień.

Źródło: Dydo Galeria Plakatu

dydopostergallery.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone