logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kraków nagrodzony za elementy digital signage w Muzeum Schindlera

  PR 24.06.2011, przeczytano 3018 razy

Gmina Miejska Kraków została uhonorowana nagrodą w konkursie Polish Digital Signage Association Awards 2011. Nagrodę przyznano w kategorii „Najlepsze Rozwiązanie Digital Signage dla jednostek użyteczności publicznej” za wystawę „Kraków – czas okupacji 1939–1945” prezentową w Muzeum Fabryka Schindlera. Za kompleksowe wyposażenie ekspozycji w nowoczesne urządzenia audiowizualne odpowiedzialny był TRIAS S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakow-nagrodzony-za-elementy-digital-signage-w-muzeum-schindlera,12762,artykul.html

Konkurs został zorganizowany przez Polish Digital Signage Association (PDSA) oraz Agencję 4D. Jego ideą było wyróżnienie w kilku kategoriach najlepszych produktów i usług stosowanych w branży Digital Signage w Polsce. W konkursie wzięły udział firmy i instytucje wykorzystujące nowoczesne produkty DS (Digital Signage) w systemach reklamowych, promocyjnych oraz informacyjnych, jak również twórcy kontentu, producenci oraz integratorzy systemów DS, właściciele obiektów oraz właściciele sieci DS. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiło podczas II Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2011.

W Fabryce Schindlera – będącej oddziałem Muzeum Historycznego Miasta Krakowa – prezentowane są dzieje Krakowa oraz losy społeczeństwa polskiego i żydowskiego podczas II wojny światowej. Wystawa obejmuje także historię Oskara Schindlera i uratowanych przez niego Żydów. By lepiej przybliżyć zwiedzającym trudną sytuację mieszkańców okupowanego Krakowa wykorzystano technologie multimedialne. Prezentowane obrazy, filmy i dźwięki w połączeniu ze scenografią i eksponatami sugestywnie oddają atmosferę tamtych lat.

Fabryka Schindlera to jedno z najnowocześniejszych w naszym kraju obiektów muzealnych. TRIAS S.A. zainstalował w nim m.in. monitory LCD, monitory z nakładkami dotykowymi, ekrany projekcyjne, projektory multimedialne, odtwarzacze, konwertery sygnałów, wielostrefowy system nagłośnieniowy oraz system do zarządzania treścią i obrazem. W ramach projektu, TRIAS S.A. wyposażył także salę kinową w systemy audiowizualne i sterowania. Fabryka Schindlera jest pierwszym w Polsce muzeum, w którym zastosowano instalację multimedialną opartą na infrastrukturze światłowodowej.

„Bardzo się cieszę z nagrody i jednocześnie gratuluję twórcom multimediów” – mówi Jacek Majchrowski, Prezydent Miasta Krakowa. „O jakości wykonanej przez Nich pracy niech świadczy fakt, że w tak krótkim czasie Muzeum Schindlera stało się obowiązkowym punktem programu dla wycieczek odwiedzających Kraków, a ekspozycja wciąż zbiera znakomite recenzje nie tylko w polskich mediach” – dodaje Prezydent Majchrowski.

„Jest nam niezmiernie miło, że zastosowane przez nas rozwiązania audiowizualne zostały docenione. Nowoczesne technologie, wśród których ważną rolę odgrywa Digital Signage, są doskonałym narzędziem do przekazania wiedzy historycznej. Nadają obiektom muzealnym niecodzienny charakter, zwiększają atrakcyjność ekspozycji i pozwalają na interakcję ze zwiedzającym” – mówi Zbigniew Klonowski, Prezes Zarządu TRIAS S.A.

Obok Fabryki Schindlera TRIAS S.A. wyposażał, w nowoczesne systemy audiowizualne, także inne polskie obiekty muzealne m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego, Pawilon Wyspiański 2000 w Krakowie oraz ekspozycję „Śladem europejskiej tożsamości Krakowa” zorganizowaną pod płytą Rynku Głównego.

Źródło: Trias S.A.

Galeria: Muzeum Schindlera nagrodzone za elementy digital signage

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764