logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowska odsłona kampanii Movember w Galerii Bronowice

  PR 02.11.2018, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku, w listopadzie, mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, aby sprowokować społeczeństwo do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób organizatorzy kampanii Movember chcą uświadomić, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach krakowskiej odsłony akcji profilaktycznej w piątek, 2 listopada, w Galerii Bronowice odbędą się bezpłatne badania USG jąder adresowane przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. Na nieco starszych panów czekać będzie – po raz pierwszy – badanie poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowska-odslona-kampanii-movember-w-galerii-bronowice,379998,artykul.html

- Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych USG jąder w Galerii Bronowice. W tym roku na naszym spotkaniu będzie można również przebadać się pod kątem zmian w prostacie, poprzez szybkie badanie krwi. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2 000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A. Jej ambasadorami są w tym roku znani YouTuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni kampanię Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego.

Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii Movember – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się w godz. 9.30 – 14.00 oraz 15.00 – 20.00 w strefie pod ringiem, na parterze centrum handlowego.

Źródło: Ruch Movember Polska

www.movember.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764