logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowska odsłona kampanii Movember w Galerii Bronowice

  PR 02.11.2018, przeczytano 829 razy
ilustracjastrzałka

Jak co roku, w listopadzie, mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, aby sprowokować społeczeństwo do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób organizatorzy kampanii Movember chcą uświadomić, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach krakowskiej odsłony akcji profilaktycznej w piątek, 2 listopada, w Galerii Bronowice odbędą się bezpłatne badania USG jąder adresowane przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. Na nieco starszych panów czekać będzie – po raz pierwszy – badanie poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowska-odslona-kampanii-movember-w-galerii-bronowice,379998,artykul.html

- Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych USG jąder w Galerii Bronowice. W tym roku na naszym spotkaniu będzie można również przebadać się pod kątem zmian w prostacie, poprzez szybkie badanie krwi. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2 000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A. Jej ambasadorami są w tym roku znani YouTuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni kampanię Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego.

Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii Movember – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się w godz. 9.30 – 14.00 oraz 15.00 – 20.00 w strefie pod ringiem, na parterze centrum handlowego.

Źródło: Ruch Movember Polska

www.movember.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764