logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie centrum handlowe zmieniło nazwę

  PR 06.12.2019, przeczytano 1117 razy
ilustracjastrzałka

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-centrum-handlowe-zmienilo-nazwe,384989,artykul.html

Już nie Centrum Handlowe Czyżyny, a Nowe Czyżyny. Obiekt, działający w Krakowie od 2002 roku, właśnie zmienił nazwę. I nie jest to tylko zmiana wizerunkowa. Nowa nazwa wieńczy bowiem wielomiesięczne prace modernizacyjne, jaką przechodziło jedno z najdłużej działających centrów handlowych w Krakowie.

- Odświeżoną nazwą otwieramy nowy rozdział w jego rozwoju. Dajemy tym samym mieszkańcom Krakowa jasny sygnał, że mają teraz możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnym i odnowionym obiekcie, który jest w stanie sprostać oczekiwaniom dzisiejszego konsumenta. Co więcej, tym sposobem pokazujemy zupełnie nową jakość centrów convenience na polskim rynku - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

Za tą jakością stoi wiele pracy. Tylko na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu miesięcy w Nowych Czyżynach zmodernizowano m.in. strefę gastronomiczną i pasaże handlowe, na których wymieniono posadzkę. Ponadto wzdłuż alei powstały nowoczesne strefy wypoczynkowe z biblioteczkami bookcrossingowymi oraz nowe place zabaw dla dzieci.

ilustracjastrzałka

Zmiany zauważalne są także w otoczeniu. Przed obiektem powstała specjalna strefa relaksu z drewnianymi siedziskami i leżakami, a wokół całego centrum handlowego ustawiono z kolei 60 donic z różnorodną roślinnością, w tym z roślinami, które przyjazne są pszczołom.

Znaczące zmiany zaszły także w ofercie. Ta została odświeżona i uzupełniona nowymi markami. Tylko w ciągu ostatniego roku w Nowych Czyżynach otwarto 7 sklepów takich marek jak m.in. Pierre Cardin, Orsay, Big Star, home&you, Flying Tiger Copenhagen, Greenpoint, Queen, a także kawiarnię Nakielny. Ponadto przedłużono umowy z obecnymi sklepami.

Centrum handlowe zmieniło także sposób komunikacji, wdrażając nową strategię marketingową. W działaniach postawiono przede wszystkim na community relations, czyli relacje z lokalną społecznością. Pozwoliło to na zaangażowanie w wydarzenia nie tylko okolicznych instytucji, ale przede wszystkim mieszkańców Czyżyn i Nowej Huty.

- Zmieniliśmy całkowicie sposób myślenia o tego typu obiekcie. Wyszliśmy z założenia, że musi on służyć lokalnej społeczności i najbliższemu sąsiedztwu, nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale także spotkań i zabawy. Dlatego zmiany, jakie wdrożyliśmy jeszcze bardziej podkreślają jego lokalność, zmieniając przy tym sposób patrzenia na ten obiekt przez klientów - mówi Pyrkowska.

Ale ten nowy etap akcentuje nie tylko odświeżona nazwa, ale także zupełnie nowa identyfikacja wizualna. - Dotychczasowe logo odchodzi w przeszłość. W jego miejscu pojawia się świeża koncepcja, która jest spójna z innymi naszymi centrami w Toruniu i Łodzi - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland. - Nowe logo składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano natomiast obecną nazwę - tłumaczy.

obrazek

W ślad za nową identyfikacją poszło także uruchomienie nowego serwisu internetowego z mapą sklepów. Platforma ta ułatwia klientom przeglądanie oferty oraz korzystanie chociażby z promocji. Wprowadzeniu nowej nazwy towarzyszy też nowa linia kreatywna, podkreślająca ostatnie zmiany i akcentująca mocno charakter Nowych Czyżyn.

- Wszystkie zmiany, jakie zaszły w Nowych Czyżynach mają na celu podkreślenie zarówno nowej oferty dopasowanej do potrzeb lokalnej społeczności, jak i nowej przestrzeni, w której klient czuje się komfortowo, a najemca rozwija.  Co więcej, wskazujemy, że nawet obiekt o takiej historii jak nasz może zyskać nowe życie i dalej z sukcesem rozwijać się na rynku. Nawet tak nasyconym jak krakowski - podsumowuje Elwira Pyrkowska.

Źródło: Newbridge Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764