logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie Noce w niezwykłej graficznej odsłonie

  PR 17.05.2018, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Propozycja stworzenia kompleksowej identyfikacji wizualnej Krakowskich Nocy autorstwa Agencji reklamowej Hand Made, została wybrana przez Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK spośród kilku innych ofert. Dzięki temu powstały niepowtarzalne kreacje, które zobaczymy w przestrzeni miejskiej w Krakowie, BTL, jak i w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-noce-w-niezwyklej-graficznej-odslonie,36539,artykul.html

Krakowskie noce to cykl wydarzeń, które odbywają się od maja do października, co miesiąc przez jedną noc. Jest to magiczny czas, kiedy można odwiedzić muzeum, wybrać się na koncert, spektakl w teatrze czy operze, obejrzeć pokazy taneczne na Głównym Rynku w magicznym mieście Krakowie… nocą. W tym czasie instytucje kultury i sztuki zapraszają do smakowania sztuki bez żadnych opłat. Pierwsze wydarzenie - Noc Muzeów - rusza już 18 maja.

- Poszukiwaliśmy big idei - czyli symbolu, który będzie na tyle pojemny, by zawrzeć w sobie wszystkie wydarzenia oraz kojarzyć się będzie z nocą i tajemniczą atmosferą Krakowa. Takim symbolem stał się księżyc i jego fazy. Każdej z nocy przypisana została inna z nich. Dzięki temu uzyskaliśmy spójną komunikację oraz czytelność w dekodowaniu kolejności poszczególnych wydarzeń - mówi Katarzyna Brych Creative Group Head.

Agencja Hand Made zaproponowała nowoczesny design wykorzystując zdjęcia z poprzednich wydarzeń charakterystycznych dla każdej z nocy. Poszczególnym nocom została przypisana inna faza księżyca symbolicznie pokazując cykliczność i tajemniczą atmosferę tych wydarzeń. Całość sprawiła, że projekty idealnie wpisują się w artystyczny klimat miasta.

Agencja Hand Made odpowiada za projekty outdoorowe, BTL i digitalowe.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764