
Wrocławska Hala Stulecia zyska multimedialną oprawę. W rozstrzygniętym właśnie konkursie na opracowanie scenariusza programu edukacyjno-poznawczo-rekreacyjnego dla tej budowli zwyciężył projekt krakowskiej agencji Nolabel.
Zaprojektowana przez Maxa Berga Hala Stulecia obchodzić będzie setną rocznicę swojego istnienia. Z tej okazji zorganizowana zostanie wystawa, prezentująca etapy powstawania tej niezwykłej budowli, jej historię oraz postać twórcy. Zwycięski projekt ekspozycji, przygotowany przez Nolabel, zakłada przekazanie tych informacji poprzez zaangażowanie zwiedzających w multimedialny spektakl.
Stuletnie losy budowli zostaną przedstawione z wykorzystaniem hologramów, ekranów dotykowych i multimedialnych projekcji, a także oprawy muzycznej. Główną atrakcję ma stanowić widowisko, podczas którego kopuła obiektu wirtualnie ''rozpadnie się'' na oczach zwiedzających.
Hala Stulecia - praca konkursowa from Nolabel on Vimeo.
Wystawę będzie można oglądać w Hali Stulecia już jesienią, po zakończeniu trwającego od stycznia remontu budynku.
Autor ekspozycji - krakowska firma Nolabel - działa w branży multimediów od 2005 roku. W jej strukturze funkcjonuje studio postprodukcji i animacji 3D, agencja interaktywna oraz dział dedykowany multimedialnym ekspozycjom muzealnym, odpowiedzialny m.in. za przygotowanie wystawy w podziemiach Rynku Głównego w Krakowie.
Źródło: Nolabel