logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie Nolabel dla wrocławskiej Hali Stulecia

   04.04.2011, przeczytano 2641 razy
ilustracja

Wrocławska Hala Stulecia zyska multimedialną oprawę. W rozstrzygniętym właśnie konkursie na opracowanie scenariusza programu edukacyjno-poznawczo-rekreacyjnego dla tej budowli zwyciężył projekt krakowskiej agencji Nolabel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-nolabel-dla-wroclawskiej-hali-stulecia-,12285,artykul.html

Zaprojektowana przez Maxa Berga Hala Stulecia obchodzić będzie setną rocznicę swojego istnienia. Z tej okazji zorganizowana zostanie wystawa, prezentująca etapy powstawania tej niezwykłej budowli, jej historię oraz postać twórcy. Zwycięski projekt ekspozycji, przygotowany przez Nolabel, zakłada przekazanie tych informacji poprzez zaangażowanie zwiedzających w multimedialny spektakl.

Stuletnie losy budowli zostaną przedstawione z wykorzystaniem hologramów, ekranów dotykowych i multimedialnych projekcji, a także oprawy muzycznej. Główną atrakcję ma stanowić widowisko, podczas którego kopuła obiektu wirtualnie ''rozpadnie się'' na oczach zwiedzających.

Hala Stulecia - praca konkursowa from Nolabel on Vimeo.


Wystawę będzie można oglądać w Hali Stulecia już jesienią, po zakończeniu trwającego od stycznia remontu budynku.

Autor ekspozycji - krakowska firma Nolabel - działa w branży multimediów od 2005 roku. W jej strukturze funkcjonuje studio postprodukcji i animacji 3D, agencja interaktywna oraz dział dedykowany multimedialnym ekspozycjom muzealnym, odpowiedzialny m.in. za przygotowanie wystawy w podziemiach Rynku Głównego w Krakowie.

Źródło: Nolabel


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764