logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie Nolabel dla wrocławskiej Hali Stulecia

   04.04.2011, przeczytano 2599 razy
ilustracja

Wrocławska Hala Stulecia zyska multimedialną oprawę. W rozstrzygniętym właśnie konkursie na opracowanie scenariusza programu edukacyjno-poznawczo-rekreacyjnego dla tej budowli zwyciężył projekt krakowskiej agencji Nolabel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-nolabel-dla-wroclawskiej-hali-stulecia-,12285,artykul.html

Zaprojektowana przez Maxa Berga Hala Stulecia obchodzić będzie setną rocznicę swojego istnienia. Z tej okazji zorganizowana zostanie wystawa, prezentująca etapy powstawania tej niezwykłej budowli, jej historię oraz postać twórcy. Zwycięski projekt ekspozycji, przygotowany przez Nolabel, zakłada przekazanie tych informacji poprzez zaangażowanie zwiedzających w multimedialny spektakl.

Stuletnie losy budowli zostaną przedstawione z wykorzystaniem hologramów, ekranów dotykowych i multimedialnych projekcji, a także oprawy muzycznej. Główną atrakcję ma stanowić widowisko, podczas którego kopuła obiektu wirtualnie ''rozpadnie się'' na oczach zwiedzających.

Hala Stulecia - praca konkursowa from Nolabel on Vimeo.


Wystawę będzie można oglądać w Hali Stulecia już jesienią, po zakończeniu trwającego od stycznia remontu budynku.

Autor ekspozycji - krakowska firma Nolabel - działa w branży multimediów od 2005 roku. W jej strukturze funkcjonuje studio postprodukcji i animacji 3D, agencja interaktywna oraz dział dedykowany multimedialnym ekspozycjom muzealnym, odpowiedzialny m.in. za przygotowanie wystawy w podziemiach Rynku Głównego w Krakowie.

Źródło: Nolabel


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764