logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Kraśnik ma: logo jak ta lala

   09.04.2019, przeczytano 2606 razy
ilustracja

W Kraśniku po cichu, bez fanfar i konkursowego zgiełku zrobili sobie logo promocyjne. Bez wątpienia jest to praca zespołowa, co widać, każdy dołożył co miał i proszę bardzo jest, jak ta lala.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krasnik-ma%3A-logo-jak-ta-lala,382030,artykul.html

Od razu wiadomo że miasto murowane, na łożyskach i mieszkańcy zajadają się truskawkami. Niczego nie trzeba się domyślać. Choć to K na tle muru może przywodzić trollom myśli nieobyczajne o sentencjach, wypisywanych na murach wszelakich, na „k”, ale to w sumie drobiazg. Jednego mi brakuje – kropli wody. Toż mają własny Zalew Kraśnicki, a tu nic o nim, susza.

Nawet wersje są, co widać po poniższym, zatem rozwojowe. Choć wypunktowanie liter z murem – KYA – trochę mnie zastanawia…

A jak by malkontenci narzekali, że w małej skali nieczytelne, to dać odpór. W końcu nie po to logo się ma by je minimalizować, im większe tym lepiej.

Pogratulować zmysłu estetycznego całemu zespołowi tfurczemu. Tak trzymać a nie puszczać.

Źródło: Andrzej-Ludwik Włoszczyński

alw.pl


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: alw

(Andrzej-Ludwik Włoszczyński)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Jednego mi brakuje – kropli wody. Toż mają własny Zalew Kraśnicki, a tu nic o nim, susza." :)

avatar użytkownika
,

Widać, że się nie znasz na projektowaniu logo. Dobre logo nie może być przeładowane.   

avatar użytkownika
,

Moim zdaniem - MUROWANY sukces!

Najnowsze w tym dziale

Najnowsze trendy eventowe 2023
Chociaż wciąż popularne pozostały wydarzenia hybrydowe, które są doskonałą alternatywą pozwalającą ograniczyć podróże, to rok 2023 jest w przeważającej części wypełniony bezpośrednimi konferencjami, targami, integracjami i innymi eventami. Ludzie bardziej niż kiedykolwiek chcą się spotykać, spędzać wspólnie czas i tworzyć nowe relacje. Jakie są...
Trzeci kwartał 2023 roku okazał się dla agencji marketingowych niezwykle istotny. Rosnąca popularność sztucznej inteligencji dotarła już do wszystkich klientów, którzy wyrobili sobie na jej temat – jak się okazuje – skrajne opinie. Opóźniona premiera Bard Google, a także obowiązkowe przejście sklepów z Universal Analytics na Google Analytics...
Nowa funkcja w przeglądarce Chrome pozwoli gigantowi technologicznemu na wyświetlanie reklam na podstawie historii przeglądania. Niby nic nowego, ale tym razem nie odda naszych danych innym podmiotom, bo odchodzi od plików cookies. Google oskarżany jest o podstępne włączanie funkcji, a przez niektórych nawet o szpiegowskie zapędy. Jednak ostatecznie sami internauci...
Sztuczna inteligencja wykazuje zdolności twórcze na poziomie najbardziej kreatywnych ludzi
Naukowcy z Montany dowiedli, że ChatGPT prześciga większość ludzi pod kątem zdolności generowania dużej liczby pomysłów i nowatorskich rozwiązań. Poddali sztuczną inteligencję standardowym testom oceniającym kreatywność, w których osiągnęła lepsze wyniki niż zdecydowana większość studentów, plasując się w 1 proc. najlepszych pod względem...
Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery. Specjaliści od reklamy zewnętrznej wykorzystują choćby fakt, że miasta rozrastają się. Potencjalni klienci stoją w korkach i… z billboardów mogą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764