Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
Absolwent wydziału Lettres Modernes na uniwersytecie Paris III, od 25 w reklamie. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Publicis, McCann, Red8, Havas, S&F. Pracował dla takich marek, jak Renault, Orange, TP SA, Lech, KFC, Auchan, pracuj.pl, Euroloan, ING, GoodMills, czy Delikatesy Centrum.
Jury pod jego przewodnictwem wybierze zwycięzców i wyróżnionych w 23 głównych kategoriach podzielonych na dwa bloki: Media tradycyjne i cyfrowe oraz Kampanie specjalne i techniki kreatywne.
Zgodziłem się na rolę przewodniczącego jury Kreatury, bo to oczywiście jest dla mnie wyróżnienie, a nadto pozwala zrobić coś na rzecz kultury kreatywności. Kreatywność jest dzisiaj w odwrocie, warto moim zdaniem wysyłać jasny sygnał, że pomysł jest ważny, że jego siła ma realny wpływ – podsumowuje Baliszewski.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 9 września do 10 października. Prace zgłaszać można m.in. w kategoriach Film, Prasa, Radio, Ambient, Gaming, Design, Kampania PR, a także w Salonie Odrzuconych. To specjalne miejsce w konkursie dla kreatywnych pomysłów na kampanie, które zostały przedstawione klientom, ale nie zostały z nimi zrealizowane.
Salon Odrzuconych to wyjątkowa kategoria i dowód na to, że w Kreaturze nie skupiamy się na wysokości budżetów czy biznesowych efektach prowadzonych działań. To konkurs, w którym liczy się pomysł – jego oryginalność ale także dopasowanie do potrzeb i oczekiwań klientów, sytuacji na rynku, grupy docelowej. – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media Marketing Polska, organizatora konkursu. Kreatura to konkurs, który od 28 lat podsumowuje kondycję branży kreatywnej ale także wyznacza standardy i coraz wyżej ustawia poprzeczkę kolejnym twórcom i marketerom.
Kreatura to prestiżowy, ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji, stworzony z myślą o twórcach, firmach oraz organizacjach, które wyróżniły się w realizacji kampanii marketingowych – zarówno na zlecenie, jak i w ramach promocji własnej. Tegoroczna edycja jest już 28. i tak jak poprzednie skierowana jest do agencji wszystkich specjalizacji, dostawców usług marketingowych, marketerów, a także innych podmiotów i organizacji prowadzących lub zlecających działania marketingowe.
W tej edycji konkursu oceniamy kampanie, które były realizowane w okresie październik 2023 – październik 2024.
- Więcej informacji: kreatura.pl
Źródło: VFP Communications Ltd.