logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura’24: znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu

   09.09.2024, przeczytano 275 razy
ilustracjastrzałka

Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura%E2%80%9924%3A-znamy-przewodniczacego-jury-28.-edycji-konkursu,405590,artykul.html

Absolwent wydziału Lettres Modernes na uniwersytecie Paris III, od 25 w reklamie. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Publicis, McCann, Red8, Havas, S&F. Pracował dla takich marek, jak Renault, Orange, TP SA, Lech, KFC, Auchan, pracuj.pl, Euroloan, ING, GoodMills, czy Delikatesy Centrum.

Jury pod jego przewodnictwem wybierze zwycięzców i wyróżnionych w 23 głównych kategoriach podzielonych na dwa bloki: Media tradycyjne i cyfrowe oraz Kampanie specjalne i techniki kreatywne.

Zgodziłem się na rolę przewodniczącego jury Kreatury, bo to oczywiście jest dla mnie wyróżnienie, a nadto pozwala zrobić coś na rzecz kultury kreatywności. Kreatywność jest dzisiaj w odwrocie, warto moim zdaniem wysyłać jasny sygnał, że pomysł jest ważny, że jego siła ma realny wpływ – podsumowuje Baliszewski.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 9 września do 10 października. Prace zgłaszać można m.in. w kategoriach Film, Prasa, Radio, Ambient, Gaming, Design, Kampania PR, a także w Salonie Odrzuconych. To specjalne miejsce w konkursie dla kreatywnych pomysłów na kampanie, które zostały przedstawione klientom, ale nie zostały z nimi zrealizowane.

Salon Odrzuconych to wyjątkowa kategoria i dowód na to, że w Kreaturze nie skupiamy się na wysokości budżetów czy biznesowych efektach prowadzonych działań. To konkurs, w którym liczy się pomysł – jego oryginalność ale także dopasowanie do potrzeb i oczekiwań klientów, sytuacji na rynku, grupy docelowej. – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media Marketing Polska, organizatora konkursu. Kreatura to konkurs, który od 28 lat podsumowuje kondycję branży kreatywnej ale także wyznacza standardy i coraz wyżej ustawia poprzeczkę kolejnym twórcom i marketerom.

Kreatura to prestiżowy, ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji, stworzony z myślą o twórcach, firmach oraz organizacjach, które wyróżniły się w realizacji kampanii marketingowych – zarówno na zlecenie, jak i w ramach promocji własnej. Tegoroczna edycja jest już 28. i tak jak poprzednie skierowana jest do agencji wszystkich specjalizacji, dostawców usług marketingowych, marketerów, a także innych podmiotów i organizacji prowadzących lub zlecających działania marketingowe.

W tej edycji konkursu oceniamy kampanie, które były realizowane w okresie październik 2023 – październik 2024.

Źródło: VFP Communications Ltd.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogłoszono Zwycięzców na Festiwalu Golden Drum 2024
Kulminacyjnym punktem festiwalu Golden Drum 2024 była Gala Wręczenia Nagród, która odbyła się we współpracy z Mastercard, 10 października 2024 roku w Portorož, w Słowenii. Tegoroczna edycja festiwalu świętowała 30. rocznicę istnienia, co podkreśla trzy dekady kreatywnej doskonałości i innowacji.
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!
Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).
McCANN Poland kolejny raz triumfuje na Golden Drum
Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą...
Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.
Roca One Day Design Challenge 2024: ruszają zgłoszenia
 Międzynarodowy konkurs „Roca One Day Design Challenge” powraca do Polski. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 28 listopada w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego (BUW). Mogą w niej wziąć udział posiadający polskie lub ukraińskie obywatelstwo studenci, młodzi architekci i projektanci. Zadanie konkursowe to stworzenie oryginalnych i innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764