logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura - pełne wyniki

   27.02.2002, przeczytano 2289 razy

Zdobywcą Grand prix 7. edycji zakończonego w Krakowie festiwalu reklamy Kreatura została agencja Lowe Lintas za kampanię piwa Królewskie. Podczas uroczystej gali wręczono nagrody w dalszych 13 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura---pelne-wyniki,875,artykul.html

W 7. edycji Kreatury przyznano 39 nagród oraz Grand Prix. Spośród 469 zgłoszeń do nagród nominowano 121 prac w Kreaturze tradycyjnej oraz 18 w Cyber Kreaturze. Wyboru zwycięzców dokonały dwa gremia jurorów. Jedno składało się już tradycyjnie z dyrektorów kreatywnych polskich agencji reklamowych, drugie - Cyber-Kreatury utworzyli przedstawiciele agencji interaktywnych i niezależni projektanci serwisów internetowych. Przewodniczącym jury Kreatury był Michał Sorówka, dyrektor kreatywny agencji NoS/BBDO, natomiast Cyber-Kreatury - Juliusz Donajski dyrektor kreatywny firmy Web Lab SA. Prawidłowość przebiegu obrad zapewniła firma Andersen.

Pozostałe nagrodzone prace:

żywność - prasa
D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Master Foods Poland/Chappi - "Fajny"

żywność - radio
NoS/BBDO
Dla: Master Foods Poland/Snickers - "Wyciek"

napoje - prasa
Lowe Brand
Dla: Browary Żywiec/Piwo Żywiec - "Żywiec od słowackiej strony"

napoje - TV/film
Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie "Fryzjer"

Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie - "Mecz"

usługi - prasa
Corporate Profiles DDB
Dla: Wizja TV (UPC)/Nowe kanały na Wizja TV - "Wizja Sport"

usługi - radio
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Kosiarki"

NoS/BBDO
Dla: Telekomunikacja Polska SA/Obniżka taryf międzymiastowych - "Ciąża"

usługi - tv/film
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Fachowcy"

usługi - plakat
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Elektrycy"

dom - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Zasłona"

dom - tv/film
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Szafka"

dom - plakat
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Ikea - Otwarcie sklepu na Targówku - "Latarnia"

artykuły gospodarstwa domowego - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Procter & Gamble/Bonux - "Jacuzzi"

artykuły gospodarstwa domowego - tv/film
Leo Burnett Warszawa
Dla: Procter & Gamble/Vizir - "Dzieci na śniegu"

artykuły gospodarstwa domowego - plakat
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/Ariel Liquid - "Krokodyl"; "Rekin"

zdrowie i uroda - prasa
D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Alldays - "Żeby nie widział..."

zdrowie i uroda - tv/film
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/H&S Szampon - "Miasto nocą"

D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Blend-a-Med - "Jakiej pasty używasz - Kamień"

firma - identyfikacja wizualna
Hestia Art
Dla: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe ERGO HESTIA/Raport roczny "Pokolenia"

firma - reklama firmy - plakat
TBWA/Hager
Dla: Warszawski Ogród Zoologiczny/"Zebra"

kampania - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Sofa, portret, zasłona"

kampania - tv/film
Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie - "Królewskie rządzi: mecz, dach, fryzjer"

D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Blend-a-Med. - "Jakiej pasty używasz?"

kampania - plakat
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/Ariel Liquid - "Zwierzęta: Krokodyl, Rekin"

kampania - multimedialna
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Praktiker"

materiały promocyjne - direct mail/broszura
Saatchi & Saatchi
Dla: Toyota Motor Poland/LPI Samochód na gaz - "Gaz"

reklama społeczna
McCann-Erickson Polska
Dla: Org. Charytatywne, w tym PARPA/"Dzieciństwo bez przemocy"

reklama własna
Publicis
Dla: Reklama własna/Przeprowadzka - "Plan"

techniki - zdjęcia filmowe
Robert Gordon
Za: zdjęcia do filmu "Latarnia morska" dla Sampo

techniki - ilustracja
Tomek Siatkowski
Za: ilustracje do reklamy "Nowe kanały" dla Wizja TV

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - strony www
Engine Sp. z o.o.
Dla: Americanos Sp. z o.o./Serwis internetowy Americanos - "In Lust we trust"
www.americanos.com.pl

Reaktor Sp. z o.o.
Dla: Unilever Polska SA/Domestos
www.niewidzialni.com

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - bannery
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: AIG Powszechne Towarzystwo Emerytalne (OFE AIG)/Witryna internetowa - kampania wizerunkowa - "Witryna internetowa OFE AIG - Wygraj z Robertem Korzeniowskim"

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - flash
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: SPI International/Witryna filmu "Taxi 2" - "Witryna internetowa "Taxi 2" - prezentacja flash"
taxi2.filmweb.pl

Cyber-Kreatura - BtoB marketing - strony www
Conecto
Dla: Fortis Inwestycje Sp. z o.o./Strona www - "Stary Browar - Centrum Handlu, Biznesu i Sztuki"
www.starybrowar.pl

Cyber-Kreatura - BtoB marketing - flash
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: Artegence/Serwis Korporacyjny - "Serwis Korporacyjny Artegence"

Cyber-Kreatura - Kategoria otwarta
Re.Publik
Dla: {13} Bartek Rogalewicz/Strona www
www.3ye.net/13

Prace można oglądać na stronach Kreatury:
www.kreatura.com.pl


Źródło: Kreatura

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764