logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura - pełne wyniki

   27.02.2002, przeczytano 2394 razy

Zdobywcą Grand prix 7. edycji zakończonego w Krakowie festiwalu reklamy Kreatura została agencja Lowe Lintas za kampanię piwa Królewskie. Podczas uroczystej gali wręczono nagrody w dalszych 13 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura---pelne-wyniki,875,artykul.html

W 7. edycji Kreatury przyznano 39 nagród oraz Grand Prix. Spośród 469 zgłoszeń do nagród nominowano 121 prac w Kreaturze tradycyjnej oraz 18 w Cyber Kreaturze. Wyboru zwycięzców dokonały dwa gremia jurorów. Jedno składało się już tradycyjnie z dyrektorów kreatywnych polskich agencji reklamowych, drugie - Cyber-Kreatury utworzyli przedstawiciele agencji interaktywnych i niezależni projektanci serwisów internetowych. Przewodniczącym jury Kreatury był Michał Sorówka, dyrektor kreatywny agencji NoS/BBDO, natomiast Cyber-Kreatury - Juliusz Donajski dyrektor kreatywny firmy Web Lab SA. Prawidłowość przebiegu obrad zapewniła firma Andersen.

Pozostałe nagrodzone prace:

żywność - prasa
D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Master Foods Poland/Chappi - "Fajny"

żywność - radio
NoS/BBDO
Dla: Master Foods Poland/Snickers - "Wyciek"

napoje - prasa
Lowe Brand
Dla: Browary Żywiec/Piwo Żywiec - "Żywiec od słowackiej strony"

napoje - TV/film
Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie "Fryzjer"

Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie - "Mecz"

usługi - prasa
Corporate Profiles DDB
Dla: Wizja TV (UPC)/Nowe kanały na Wizja TV - "Wizja Sport"

usługi - radio
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Kosiarki"

NoS/BBDO
Dla: Telekomunikacja Polska SA/Obniżka taryf międzymiastowych - "Ciąża"

usługi - tv/film
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Fachowcy"

usługi - plakat
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Elektrycy"

dom - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Zasłona"

dom - tv/film
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Szafka"

dom - plakat
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Ikea - Otwarcie sklepu na Targówku - "Latarnia"

artykuły gospodarstwa domowego - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Procter & Gamble/Bonux - "Jacuzzi"

artykuły gospodarstwa domowego - tv/film
Leo Burnett Warszawa
Dla: Procter & Gamble/Vizir - "Dzieci na śniegu"

artykuły gospodarstwa domowego - plakat
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/Ariel Liquid - "Krokodyl"; "Rekin"

zdrowie i uroda - prasa
D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Alldays - "Żeby nie widział..."

zdrowie i uroda - tv/film
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/H&S Szampon - "Miasto nocą"

D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Blend-a-Med - "Jakiej pasty używasz - Kamień"

firma - identyfikacja wizualna
Hestia Art
Dla: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe ERGO HESTIA/Raport roczny "Pokolenia"

firma - reklama firmy - plakat
TBWA/Hager
Dla: Warszawski Ogród Zoologiczny/"Zebra"

kampania - prasa
Leo Burnett Warszawa
Dla: Ikea/Meble i wyposażenie wnętrz - "Sofa, portret, zasłona"

kampania - tv/film
Lowe Lintas GGK
Dla: Browary Warszawskie "Królewskie" SA/Piwo Królewskie - "Królewskie rządzi: mecz, dach, fryzjer"

D'Arcy Masius Benton & Bowles
Dla: Procter & Gamble/Blend-a-Med. - "Jakiej pasty używasz?"

kampania - plakat
Saatchi & Saatchi
Dla: Procter & Gamble/Ariel Liquid - "Zwierzęta: Krokodyl, Rekin"

kampania - multimedialna
PZL
Dla: Praktiker/Market Budowlany - "Praktiker"

materiały promocyjne - direct mail/broszura
Saatchi & Saatchi
Dla: Toyota Motor Poland/LPI Samochód na gaz - "Gaz"

reklama społeczna
McCann-Erickson Polska
Dla: Org. Charytatywne, w tym PARPA/"Dzieciństwo bez przemocy"

reklama własna
Publicis
Dla: Reklama własna/Przeprowadzka - "Plan"

techniki - zdjęcia filmowe
Robert Gordon
Za: zdjęcia do filmu "Latarnia morska" dla Sampo

techniki - ilustracja
Tomek Siatkowski
Za: ilustracje do reklamy "Nowe kanały" dla Wizja TV

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - strony www
Engine Sp. z o.o.
Dla: Americanos Sp. z o.o./Serwis internetowy Americanos - "In Lust we trust"
www.americanos.com.pl

Reaktor Sp. z o.o.
Dla: Unilever Polska SA/Domestos
www.niewidzialni.com

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - bannery
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: AIG Powszechne Towarzystwo Emerytalne (OFE AIG)/Witryna internetowa - kampania wizerunkowa - "Witryna internetowa OFE AIG - Wygraj z Robertem Korzeniowskim"

Cyber-Kreatura - BtoC marketing - flash
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: SPI International/Witryna filmu "Taxi 2" - "Witryna internetowa "Taxi 2" - prezentacja flash"
taxi2.filmweb.pl

Cyber-Kreatura - BtoB marketing - strony www
Conecto
Dla: Fortis Inwestycje Sp. z o.o./Strona www - "Stary Browar - Centrum Handlu, Biznesu i Sztuki"
www.starybrowar.pl

Cyber-Kreatura - BtoB marketing - flash
Artegence (dawniej 3dart.com Sp. z o.o.)
Dla: Artegence/Serwis Korporacyjny - "Serwis Korporacyjny Artegence"

Cyber-Kreatura - Kategoria otwarta
Re.Publik
Dla: {13} Bartek Rogalewicz/Strona www
www.3ye.net/13

Prace można oglądać na stronach Kreatury:
www.kreatura.com.pl


Źródło: Kreatura

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764