logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

   03.12.2019, przeczytano 1062 razy
ilustracjastrzałka
Tomasz Wygnański, redaktor naczelny Media Marketing Polska otwiera galę wręczenia nagród Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019 Fot. M. Cedzyński

28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków. Nagroda AdFM - Radia RMF - została przyznana kampanii wizerunkowej Piątnicy "Śniadanie to podstawa".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura-2019%3A-10-nagrod-glownych-i-32-wyroznienia,384959,artykul.html

Wyniki

Statuetkami Kreatury uhonorowani zostali

Kategoria: Film – TV/kino

Agencja: Just
Klient: Crédit Agricole Bank Polska
Marka: Crédit Agricole
Tytuł pracy: "Wmontowany"

Kategoria: Film – wideo w internecie

Firma/Agencja: OLX, 180heartbeats + Jung v. Matt, F25
Klient: Grupa OLX
Marka: OLX
Tytuł pracy: "A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci"

Kategoria: Digital – kampania zintegrowana digital

Agencja: Just
Klient: Crédit Agricole Bank Polska
Marka: Crédit Agricole
Tytuł pracy: Zamenażeriowanie digitalem

Kategoria: Content marketing – branded content

Firma: Storytel
Marka: Storytel
Tytuł pracy: Storytel Original: „Autor bestsellerów"

Kategoria: Content marketing – podcasty branded content

Firma: Storytel
Marka: Storytel
Tytuł pracy: Atak na K2

Kategoria: Techniki – ilustracja

Agencja: Dziadek do Orzechów
Klient: Lumiko
Marka: Masło Lumiko
Tytuł pracy: Smak spokoju z Piotrem Fąfrowiczem

Kategoria: Kampania społeczna/CSR – kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych

Agencja: Walk, SzutSzut Studio
Klient: WWF Polska
Marka: Godzina dla Ziemi WWF 2019
Tytuł pracy: Ty też niszczysz swój dom

Kategoria: Kampania/projekt niskobudżetowy

Agencja: Agencja Warszawa
Klient: Rano Zebrano
Marka: Rano Zebrano
Tytuł pracy: Rano zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze

Kategoria: Kreatura X

Agencja: GoldenSubmarine
Klient: Škoda Polska
Marka: Citigo
Tytuł pracy: Citi Goes electric. A Ty?

Po raz pierwszy zostały też przyznane w tym roku nagrody redakcji "Media Marketing Polska":

Agencja White Bits
Kampania: Podlaskie Travel
Za najbardziej pulsujące techniki audiowizualne

Agencja K2
Kampania: The Umbrella Academy dla Netflixa
Za spot jak najbardziej z naszej bajki

Dom produkcyjny Juice, impresariat Bluebird Artists
Kampania: Dolby Vision
Za film reklamowy, który odsłania morze możliwości

Agencja Pakt, dom mediowy Mindshare Polska, dom produkcyjny Hothead
Kampania: Haribo Złote Misie
Za dawkę dziecięcej radości w bloku reklamowym

Agencja PZL
Kampania: Żabka
Za mały wielki copywriting

ilustracjastrzałka

Podsumowanie

Jurorzy obradowali pod kierownictwem Karoliny Kałużnej, współzałożycielki i dyrektor kreatywnej agencji Przestrzeń. W jury zasiedli także m.in. przedstawiciele firm i agencji: Allegro, Cut The Mustard, GoldenSubmarine, Gong, Insignia, K2, McCann Worldgroup, Peppermint, Tandem Media, The Digitals, OS3, Wyraz, oraz przedstawiciele takich marketerów jak Enea, Orange, Santander Bank Polska i Škoda.

W tym roku do konkursu napłynęła rekordowa liczba 156 projektów. Nagrody zostały wręczone podczas gali 28 listopada w Małej Warszawie. Konkurs niezależnej kreacji Kreatura odbywa się od 1996 r., organizatorem jest magazyn "Media Marketing Polska".

Źródło: kreatura.pl

VFP Communications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764