
Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.
Nagrody główne trafiły do następujących marketerów i agencji: Madogz, Publicis Worldwide Poland, Bluecloud Interactive i Business Factory, Pakaya, Mediahub, LiquidThread, Zenith, Saatchi & Saatchi, Walk, TVN, Golden Submarine, Grupa Komunikacja Plus (Komunikacja Plus PR), Graffiti Films, Just, Wesley Wolfe, Osom Studios, Empik Go, Produkcja Podcastów, Teresa Drozda, Cut The Mustard, MassiveMusic Warsaw, Oto Film, Men at Work, Coloroffon, GPD Agency, Kerris i MullenLowe Warsaw.
Inne przyznane nagrody to:
Kreatura X
Iga Mech, Aleksandra Dolna (Dentsu Creative)
Klient: Škoda
Marka: Škoda
Tytuł pracy: #SKODAISHEAR
Nagroda specjalna
za odważne włączenie do debaty publicznej tematu miłości i życia seksualnego osób niepełnosprawnych
Agencja: Agencja Nie do Ogarnięcia
Klient: Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Marka: Sekson
Tytuł pracy: Pełnosprawni w Miłości
Nagroda specjalna
za wyznaczenie najwyższych standardów jakości komunikacji wizerunkowej uczelni i instytucji naukowych
Agencja: Camera Nera
Klient: Politechnika Wrocławska
Marka: Politechnika Wrocławska
Tytuł pracy: Nauka do potęgi
- Pełna lista nagrodzonych i wyróżnionych znajduje się tutaj.
Źródło: VFP Communications