logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

   18.12.2022, przeczytano 1226 razy
ilustracja

Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura-2022%3A-przyznano-24-nagrody-glowne-i-2-nagrody-specjalne,398390,artykul.html

Nagrody główne trafiły do następujących marketerów i agencji: Madogz, Publicis Worldwide Poland, Bluecloud Interactive i Business Factory, Pakaya, Mediahub, LiquidThread, Zenith, Saatchi & Saatchi, Walk, TVN, Golden Submarine, Grupa Komunikacja Plus (Komunikacja Plus PR), Graffiti Films, Just, Wesley Wolfe, Osom Studios, Empik Go, Produkcja Podcastów, Teresa Drozda, Cut The Mustard, MassiveMusic Warsaw, Oto Film, Men at Work, Coloroffon, GPD Agency, Kerris i MullenLowe Warsaw.

Inne przyznane nagrody to:

Kreatura X

Iga Mech, Aleksandra Dolna (Dentsu Creative)
Klient: Škoda
Marka: Škoda
Tytuł pracy: #SKODAISHEAR

Nagroda specjalna

za odważne włączenie do debaty publicznej tematu miłości i życia seksualnego osób niepełnosprawnych

Agencja: Agencja Nie do Ogarnięcia
Klient: Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Marka: Sekson
Tytuł pracy: Pełnosprawni w Miłości

Nagroda specjalna

za wyznaczenie najwyższych standardów jakości komunikacji wizerunkowej uczelni i instytucji naukowych

Agencja: Camera Nera
Klient: Politechnika Wrocławska
Marka: Politechnika Wrocławska
Tytuł pracy: Nauka do potęgi

  • Pełna lista nagrodzonych i wyróżnionych znajduje się tutaj.

Źródło: VFP Communications

kreatura.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764