logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

   18.12.2022, przeczytano 1405 razy
ilustracja

Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura-2022%3A-przyznano-24-nagrody-glowne-i-2-nagrody-specjalne,398390,artykul.html

Nagrody główne trafiły do następujących marketerów i agencji: Madogz, Publicis Worldwide Poland, Bluecloud Interactive i Business Factory, Pakaya, Mediahub, LiquidThread, Zenith, Saatchi & Saatchi, Walk, TVN, Golden Submarine, Grupa Komunikacja Plus (Komunikacja Plus PR), Graffiti Films, Just, Wesley Wolfe, Osom Studios, Empik Go, Produkcja Podcastów, Teresa Drozda, Cut The Mustard, MassiveMusic Warsaw, Oto Film, Men at Work, Coloroffon, GPD Agency, Kerris i MullenLowe Warsaw.

Inne przyznane nagrody to:

Kreatura X

Iga Mech, Aleksandra Dolna (Dentsu Creative)
Klient: Škoda
Marka: Škoda
Tytuł pracy: #SKODAISHEAR

Nagroda specjalna

za odważne włączenie do debaty publicznej tematu miłości i życia seksualnego osób niepełnosprawnych

Agencja: Agencja Nie do Ogarnięcia
Klient: Fundacja Avalon – Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym
Marka: Sekson
Tytuł pracy: Pełnosprawni w Miłości

Nagroda specjalna

za wyznaczenie najwyższych standardów jakości komunikacji wizerunkowej uczelni i instytucji naukowych

Agencja: Camera Nera
Klient: Politechnika Wrocławska
Marka: Politechnika Wrocławska
Tytuł pracy: Nauka do potęgi

  • Pełna lista nagrodzonych i wyróżnionych znajduje się tutaj.

Źródło: VFP Communications

kreatura.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764