logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatura bez Grand Prix

   03.04.2006, przeczytano 4432 razy
ilustracjastrzałka
"Stop wariatom drogowym" - nagrodzona kampania Just dla PZU kreatura.pl

Jury 10. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" przyznało w tym roku 14 nagród, ale jednogłośnie zadecydowano o nieprzyznawaniu nagrody Grand Prix. Specjalne wyróżnienie jury otrzymała natomiast agencja Artegence za pracę pt. "Tramwaj".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatura-bez-grand-prix,3766,artykul.html

- Gdyby nie zabraniał tego regulamin wykluczający nagradzanie Grand Prix reklam własnych, byłby to pewny kandydat na tę najważniejszą w konkursie nagrodę - powiedział przewodniczący jury Johannes Newrkla, president of the Art Directors Club of Europe.

W kategorii Napoje - plakat Kreatura trafiła do agencji reklamowej S4 za pracę pt. "Szkockie zabawy" wykonaną dla Bolsa (marka Grant). Agencja reklamowa Just została nagrodzona w kategorii Napoje - TV/film za spot "Prawie jak" dla marki Żywiec (Grupa Handlowa). Just otrzymała Kreaturę także za kampanię społeczną wykonaną dla PZU SA pt. "Stop wariatom drogowym".

Za reklamę społeczną nagrodzono ponadto agencję Target Piotr Jakub Wdowicki za pracę dla Przedsiębiorstwa Rozwoju Warszawy "Holding Wars" SA, pt. "Praga - prawa strona Warszawy". Agencji Engine przyznano nagrody w kategorii Usługi - internet za prace dla Polskiej Telefonii Cyfrowej, Heyah: za serwis internetowy Heyah i prezentację multimedialną Heyah "Welcome Pack", oraz w kat. Zdrowie i uroda - internet za serwis internetowy Americanos, Americanos.

W kat. Usługi - TV/film Kreatura trafiła do agencji Kofeina za kampanię dla Union Investment, Fundusze inwestycyjne - film pt. "Szafa". W kategorii Zdrowie i uroda - prasa nagrodzono agencję Tuba Uds.N za pracę dla Altana Pharma, Benzacne, praca pt. "Tryptyk filmowy". Za najlepszą kampanię jury uznało LPP SA, produkt Cropp Town, pt. "Fabryka opakowań".

Jury przyznawało też nagrody w kat. techniki, gdzie oceniano jakość wykonanych prac. Za fotografię Kreaturą wyróżniono kalendarz firmy Allianz pt. "Allianz - Przyjaciel kultury" oraz agencję Engine za web design Polskiej Telefonii Cyfrowej (serwis internetowy Heyah).

Za reklamę własną przyznano dwie Kreatury: dla Odeon Rybarczyk Production za stronę internetową i agencji Artegence za pracę pt. "Tramwaj". W jury konkursu oprócz Johannesa Newrkli zasiadali: Nancy Rice z Minneapolis College of Art and Design, Isabelle Musnik, editor we francuskim magazynie "Influencia" i współautor "The Gunn Report", oraz Tibor Barci, president of Creative Club Austria.

W sumie do konkursu zgłoszono w tym roku 166 projektów reklamowych, z czego 48 trafiło na krótką listę.

Źródło: kreatura.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764