logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatury 2012 bez Grand Prix

   30.03.2012, przeczytano 3454 razy
ilustracja

28 marca w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Kreatura, najstarszym ogólnopolskim konkursie dla kreatywnych twórców reklamy. W tym roku Jury nie przyznało Kreatury w kategoriach: Materiały promocyjne – POS i Materiały promocyjne – direct mail. Jury zdecydowało również o tym, że w tym roku nie przyzna Grand Prix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatury-2012-bez-grand-prix,15125,artykul.html

Konkurs po raz szesnasty zorganizowało wydawnictwo VFP Communications (wydawca m. in. „Media&Marketing Polska” i „Handel”).

W Kreaturze biorą udział agencje kreatywne, studia filmowe, graficzne, interaktywne, a także agencje marketingu zintegrowanego i pojedyncze podmioty gospodarcze.

Jury po ogłoszeniu wyników podkreślało, że w tym roku szczególnie wyraźny był wpływ nowych mediów na reklamę. Przemysław Jędrowski z agencji Tequila mówił wręcz o „hegemonii nowych mediów”. Bartłomiej Wyszyński z Artegence zauważył „pożeranie offline’u przez digital” i zaznaczył, że sukces Facebooka, szczególna aktywność promocji właśnie w obrębie tego medium jest dowodem na to, że „reklama i marketing bez digitalu już w zasadzie nie istnieją”.

Jacka Maciejewskiego z Euro RSCG 4D szczególnie ucieszył „wysoki poziom prac w kategorii Kampanii społecznych. Prace, które zostały tam zgłoszone, były zdecydowanie lepsze niż te w kategorii Film: proste, ale perfekcyjnie zrealizowane pod względem technicznym.” Jury ucieszył również fakt, że agencje kreatywne tak poważnie i odpowiedzialnie podchodzą do zagadnienia kampanii społecznych.

Lista nominowanych i nagrodzonych w Konkursie:

nominacja: Sparing Communication Group
klient: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
produkt lub usługa: Drogi zaufania
tytuł pracy: „Złe nawyki dobrych kierowców”
kategoria: A. TV/film

KREATURA: Pride & Glory Interactive
klient: Tesco Polska
produkt lub usługa: Clubcard
tytuł pracy: „Natanek Batmanek”
kategoria: A. TV/film

KREATURA: 180heartbeats
klient: Allegro
produkt lub usługa: Tablica.pl
tytuł pracy: „Sprzedawaj po sąsiedzku”
kategoria: D. radio

nominacja: Opus B
klient: Media Saturn Holding Polska
produkt lub usługa: Media Markt
tytuł pracy: „Jesienna poezja”
kategoria: D. radio

nominacja: Hypermedia Isobar
klient: Bank Millennium SA
produkt lub usługa: kredyt hipoteczny
tytuł pracy: „Nie ma miejsca jak dom”
kategoria: E. digital

KREATURA: K2
klient: Viacom International Media Networks
produkt lub usługa: MTVNHD
tytuł pracy: „MTVNHD Experience the music”
kategoria: E. digital

nominacja: Pride & Glory Interactive
klient: Tesco Polska
produkt lub usługa: Clubcard
tytuł pracy: „Natanek Batmanek”
kategoria: E. digital

KREATURA: Lemon Sky
klient: Tesco Polska
produkt lub usługa: hipermarkety Tesco
tytuł pracy: „Ekspreci Tesco podbijają Facebooka”
kategoria: E. digital

KREATURA: Artegence
klient: Polkomtel
produkt lub usługa: smartfony w dobrych cenach
tytuł pracy: „Hologramowanie”
kategoria: E. digital

KREATURA: Heureka
klient: Grupa Artystyczna „Beobachter”
produkt lub usługa: spektakl teatralny „Ojciec Bóg”
tytuł pracy: „Ojciec Bóg”
kategoria: E. digital

nominacja: K2
klient: IKEA
produkt lub usługa: katalog IKEA
tytuł pracy: „Mała scena na Centralnym”
kategoria: F. event/ambient

KREATURA: Grupa Eskadra
klient: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
produkt lub usługa: Industriada – Szlak Zabytków Techniki
tytuł pracy: „Industriada”
kategoria: F. event/ambient

nominacja: PKN ORLEN, Live
klient: PKN ORLEN SA
produkt lub usługa: Verva Street Racing
tytuł pracy: „Verva Street Racing”
kategoria: F. event/ambient

nominacja: Mamastudio, Televisor
klient: Platforma Telewizji Cyfrowej N
produkt lub usługa: nPremium
tytuł pracy: „Identyfikacja wizualna kanałów telewizyjnych nPremium”
kategoria: G. design

KREATURA: Walk Creative
klient: Walk
produkt lub usługa: Identyfikacja wizualna grupy Walk
tytuł pracy: „Nowa indentyfikacja wizualna Walk”
kategoria: G. design

KREATURA: White Cat Studio
klient: Netia SA
produkt lub usługa: Netia – usługa telekomunikacyjna
tytuł pracy: „System identyfikacji wizualnej Netia”
kategoria: G. design

KREATURA: Ambasada Brand Communications
klient: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
produkt lub usługa: kampania społeczna
tytuł pracy: „Czad usypia czujność”
kategoria: H. kampania

nominacja: 180heartbeats
klient: Allegro
produkt lub usługa: Tablica.pl
tytuł pracy: „Sprzedawaj po sąsiedzku”
kategoria: H. kampania

KREATURA: Ostecx Creative
klient: Ministerstwo Browaru
produkt lub usługa: piwo Minister
tytuł pracy: „Piwo Minister”
kategoria: I. materialy promocyjne
podkategoria: 1. opakowanie

nominacja: Interactive Solutions
klient: Muzeum Erotyki w Warszawie
produkt lub usługa: Muzeum Erotyki w Warszawie
tytuł pracy: „Aletrnatywna mapa Nocy Muzeów”
kategoria: I. materialy promocyjne
podkategoria: 2. POS

nominacja: Poczta Polska SA
klient: Poczta Polska SA
produkt lub usługa: album
tytuł pracy: „Różnorodność w jedności”
kategoria: I. materialy promocyjne
podkategoria: 4. direct mail

KREATURA: Studio Filmowe Propeller Film
klient: Carlsberg Polska
produkt lub usługa: Okocim
tytuł pracy: „Ręce do góry!”
kategoria: J. techniki
podkategoria: 3. scenografia

KREATURA: Human Ark
klient: Telekomunikacja Polska SA, agencja Publicis
produkt lub usługa: Funpack HD – spot 30-sekundowy
tytuł pracy: „Sherlock”
kategoria: J. techniki
podkategoria: 4. animacja

nominacja: Human Ark
klient: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, agencja BBDO
produkt lub usługa: kampania „Zapnij pasy” – spot 30-sekundowy
tytuł pracy: „Zapnij pasy: Teściowa”
kategoria: J. techniki
podkategoria: 4. animacja

KREATURA: Pride and Glory Interactive
klient: Tesco Polska
produkt lub usługa: Clubcard
tytuł pracy: „Natanek Batmanek”
kategoria: J. techniki
podkategoria: 4. animacja

nominacja: Studio Produkcyjne „Orka”
klient: Fundacja Mały Rycerz
produkt lub usługa: trailer bajek dla dzieci
tytuł pracy: „Bazyliszek”
kategoria: J. techniki
podkategoria: 4. animacja

KREATURA: K2
klient: Stowarzyszenie Tęcza
produkt lub usługa: Stowarzyszenie Tęcza
tytuł pracy: „Oswoić ciemność”
kategoria: K. reklama społeczna

nominacja: Fabryka Komunikacji Społecznej
klient: Fundacja Nasza Ziemia
produkt lub usługa: sprzątanie świata 2011
tytuł pracy: „Zwierzaki”
kategoria: K. reklama społeczna

nominacja: Graffiti Film
klient: Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia
produkt lub usługa: Lubelskie Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia
tytuł pracy: „Nie każdy będzie mógł urosnąć”
kategoria: K. reklama społeczna

nominacja: Connectmedica
klient: Fundacja MSD dla Zdrowia Kobiet
produkt lub usługa: chronię życie przed rakiem szyjki macicy
tytuł pracy: „Inspirująca loteria”
kategoria: K. reklama społeczna

KREATURA: Muzykoteka Szkolna
klient: Narodowy Instytut Audiowizualny
produkt lub usługa: www.muzykotekaszkolna.pl
tytuł pracy: „Muzykotersi”
kategoria: K. reklama społeczna

nominacja: Poczta Polska SA
produkt lub usługa: Reklama własna
tytuł pracy: „Polish Stamp Design”
kategoria: L. reklama własna

KREATURA: miesięcznik „Znak”
produkt lub usługa: prenumerata miesięcznika „Znak”
tytuł pracy: „Znak – prenumerata”
kategoria: L. reklama własna
t:12/kreatura_statuetka.jpg:::

Źródło: VFP Communications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z początkiem października do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix. W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. prowadzeniem działań z zakresu brand PR, koordynacją współprac z mediami i influencerami oraz obsługą biura prasowego. Oprócz prac na rzecz marek Technics i Lumix w...
Voel stawia na branżę eventową
Voel, spółka specjalizująca się w organizacji wydarzeń premium, realizuje rebranding marki i dynamizuje swoją działalność. Firma planuje rozbudowę świadczonych usług, czego efektem ma być  12 mln zł przychodów rocznie do końca 2025 roku. Jednym z pomysłodawców projektu jest Łukasz Nowak, współtwórca notowanej na GPW spółki All...
Hyatt Place Kraków – wnętrza hotelu według Mixd i Trust Us
31 października miało miejsce otwarcie 4-gwiazdkowego hotelu Hyatt Place Kraków. Ten nowo wybudowany obiekt, zlokalizowany na krakowskich Błoniach, dysponuje 216 nowoczesnymi pokojami i 150 m2 powierzchni konferencyjnej. Wnętrza hotelu zaprojektowała wrocławska pracownia MIXD, a ich realizacją zajęła się spółka Trust Us. Operatorem obiektu jest Hotel Professionals...
Wolą milczeć, niż prosić o pomoc. Avon i partnerzy mówią: „Możesz mi powiedzieć
Według policyjnych statystyk, w Polsce dochodzi od 1800 do 2300 gwałtów1 rocznie. Natomiast z danych Niebieskiej Linii, która oferuje pomoc kobietom doświadczającym przemocy, wynika, że jest ich o wiele więcej – nawet 30 tys. Jednak statystyki nie obrazują całego problemu. Kobiety wciąż milczą, bo wstydzą się zgłosić gwałt z obawy, że zostaną obarczone...
Costa Coffee z baśniową kampanią na święta
W baśniowej krainie Costa Coffee malutcy podróżnicy odkrywają niezwykłą filiżankę, która jest nośnikiem cudownego, rozgrzewającego napoju. Filiżanka jest pełna magii - w jednej chwili może zmienić się w kosz zeppelina, wygodną łódkę czy też miejsce do zażywania gorących kąpieli. A bogactwo słodkich skarbów, które w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764