logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatury 2021 rozdane

   26.11.2021, przeczytano 1434 razy
ilustracja

Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatury-2021-rozdane,393904,artykul.html

Wśród laureatów tegorocznych Kreatur nie zabrakło dużych agencji, takich jak m.in. Mindshare Polska, VMLY&R, Leo Burnett czy Publicis Worldwide Polska, ale błyszczały też agencje niezależne - m.in. Just, Digital Kingdom czy Wyraz. Nagrodę główną w kategorii specjalnej – „Kreatura X” - otrzymały Adrianna Kiełczewska oraz Izabela Wasilewska (GoldenSubmarine).

Wręczono też jedną nagrodę specjalną za pracę pt. „STOP kobietobójstwu!” zrealizowaną przez agencje Dziadek do Orzechów oraz Oto Film dla Centrum Praw Kobiet. Jury doceniło podjęcie trudnej tematyki i odwagę w obrazowym przekazie.

25 wyróżnień powędrowało m.in. do agencji: Plej, Oxymoron, Hand Made, Agencja Ancymony + Lemon Film czy Isobar Polska.

  • Pełna lista nagrodzonych jest dostępna TUTAJ.

- Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni – podsumowuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska” oraz współprowadzący gali wręczenia nagród.

Kilka słów o #Kreaturze

Kreatura to ogólnopolski konkurs kreatywny organizowany od 1996 roku przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

Tegoroczna edycja konkursu okazała się wyjątkowa przez wzgląd na rekordową liczbę zgłoszeń. Jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (co-owner i CEO agencji Cut The Mustard) oceniało 176 prac konkursowych (najwięcej dotychczas), spośród których wybrano 62 projekty nominowane do statuetki. Prace były oceniane pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

„Tradycyjne” kategorie konkursowe takie jak m.in. „OOH”, „Digital” czy „Radio” uzupełniono o dwie nowe – „Podcasty” i „Gaming”. Nie zabrakło też kategorii dla młodych – Kreartura X, do której brief stworzyła Skoda Polska.

Źródło: „Media Marketing Polska”

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764