logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatury 2021 rozdane

   26.11.2021, przeczytano 485 razy
ilustracja

Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatury-2021-rozdane,393904,artykul.html

Wśród laureatów tegorocznych Kreatur nie zabrakło dużych agencji, takich jak m.in. Mindshare Polska, VMLY&R, Leo Burnett czy Publicis Worldwide Polska, ale błyszczały też agencje niezależne - m.in. Just, Digital Kingdom czy Wyraz. Nagrodę główną w kategorii specjalnej – „Kreatura X” - otrzymały Adrianna Kiełczewska oraz Izabela Wasilewska (GoldenSubmarine).

Wręczono też jedną nagrodę specjalną za pracę pt. „STOP kobietobójstwu!” zrealizowaną przez agencje Dziadek do Orzechów oraz Oto Film dla Centrum Praw Kobiet. Jury doceniło podjęcie trudnej tematyki i odwagę w obrazowym przekazie.

25 wyróżnień powędrowało m.in. do agencji: Plej, Oxymoron, Hand Made, Agencja Ancymony + Lemon Film czy Isobar Polska.

  • Pełna lista nagrodzonych jest dostępna TUTAJ.

- Poziom prac był wyrównany, ale warto zwrócić uwagę, że po raz kolejny do specjalnej pandemicznej kategorii trafiły naprawdę świetne projekty. To pokazuje ogromny potencjał naszej branży, która dostosowała się do nowych warunków. Miejmy jednak nadzieję, że tę kategorię mieliśmy na konkursie po raz ostatni – podsumowuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska” oraz współprowadzący gali wręczenia nagród.

Kilka słów o #Kreaturze

Kreatura to ogólnopolski konkurs kreatywny organizowany od 1996 roku przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).

Tegoroczna edycja konkursu okazała się wyjątkowa przez wzgląd na rekordową liczbę zgłoszeń. Jury pod przewodnictwem Karoliny Witeckiej (co-owner i CEO agencji Cut The Mustard) oceniało 176 prac konkursowych (najwięcej dotychczas), spośród których wybrano 62 projekty nominowane do statuetki. Prace były oceniane pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

„Tradycyjne” kategorie konkursowe takie jak m.in. „OOH”, „Digital” czy „Radio” uzupełniono o dwie nowe – „Podcasty” i „Gaming”. Nie zabrakło też kategorii dla młodych – Kreartura X, do której brief stworzyła Skoda Polska.

Źródło: „Media Marketing Polska”

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na plakat 55. Festiwalu im. Jana Kiepury
Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju ogłasza konkurs na projekt plakatu Festiwalu im. Jana Kiepury.
Firma BenQ ogłosiła konkurs dla projektantów „Inspiracja w naturze” i we współpracy z One Tree Planted będzie sadzić jedno drzewo za każdą pracę spełniającą wymogi regulaminu konkursu.
Znamy mistrzów wojewódzkich, zdobywców nagród Świeć się z Energą
Zakończył się regionalny etap plebiscytu Świeć się z Energą, w którym internauci oddali łącznie prawie 508 tys. głosów i wybrali 16 najpiękniej świątecznie oświetlonych miast w całej Polsce. W dorocznej akcji Energi z Grupy ORLEN każda z miejscowości już wygrała i zdobyła na dobroczynne cele warte 10 000 zł zestawy energooszczędnych sprzętów. Przed nami finałowa...
Feta 2022 – konkurs na plakat festiwalu
Gdański Archipelag Kultury Plama zaprasza do udziału w konkursie na plakat Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych FETA. Do wygrania jest 5 tys. zł.
Labo Print S.A. z tytułem Solidny Pracodawca Roku 2021
Międzynarodowy dostawca na rynku kompleksowych rozwiązań reklamowych, ale również lokalny, Wielkopolski pracodawca, który dzięki zaangażowanej grupie specjalistów i pasjonatów, nieustannie rozwija swoją ofertę oraz śmiało wkracza na kolejne rynki europejskie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764