logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatury przyznane - zobacz listę nagrodzonych

   06.04.2010, przeczytano 3210 razy
ilustracjastrzałka

Podczas XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura” organizowanego przez VFP Communications jury przyznało 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare za pracę zrealizowaną dla Webasto Petemar, marki samochodowego ogrzewania postojowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatury-przyznane---zobacz-liste-nagrodzonych,10485,artykul.html

Na konkurs wpłynęło w tym roku 108 prac, z czego jury wyselekcjonowało35 na shortlistę. Do składu jury dołączył w tym roku jako obserwatorPiotr Jakubowski z mBanku, zwycięzca konkursu organizowanego przezportal Mediamikser.pl, w którym internauci wybierali najlepsze reklamy2009 roku.

Projektem wyróżnionym Grand Prix była ambientowa akcja, w której toku na zaśnieżonych pojazdach pojawił się odciśniętynapis: "...albo zamów Webasto". Zdaniem jurorów praca ta zdecydowaniewyróżniała się na tle pozostałych zgłoszeń, doskonale wpisując się wnowe trendy w komunikacji, w których coraz częściej wiodącą rolęodgrywają nie działania w mediach, ale akcje ambientowe nakierowane nabezpośrednią relację z konsumentem. Jest też zdaniem jurorówodpowiedzią na wymogi, jakie powinna spełniać praca uhonorowananajwyższą nagrodą konkursu: wyznacza standardy, inne sposoby myślenia okomunikacji, mediach i marketingu.

Zwycięzcy konkursu:

Agencja: Ambasada Brand Communications
Kategoria: outdoor/indoor/plakat – usługi
Klient: mBank
Produkt: eKonto + Car insurances
Tytuł pracy: „Siekiera wbita w dach”

Agencja: MarketShare
Kategoria: outdoor/indoor/plakat – usługi
Klient: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Motos”
Produkt: Kurs nauki jazdy
Tytuł pracy: „T-Rex”

Agencja: Click5
Kategoria: internet/multimedia – napoje bezalkoholowe
Klient: Maspex Wadowice
Produkt: Tymbark
Tytuł pracy: „Operacja: Kapsel/Tymbark”

Agencja: Artegence
Kategoria: internet/multimedia – zdrowie/uroda/odzież
Klient: Nike Poland
Produkt: But piłkarski T90 Laser 3
Tytuł pracy: „Trening z Torresem”

Agencja: 180heartbeats
Kategoria: internet/multimedia – usługi
Klient: ING Bank Śląski
Produkt: ING Bank Śląski
Tytuł pracy: „W Polsce jest dobrze!”

Agencja: Mamastudio
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Ville de Lille
Produkt: Bar mleczny
Tytuł pracy: „Bar mleczny”

Agencja: New Look Group
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”
Produkt: Budzik
Tytuł pracy: „Śpiąca”

Agencja: MarketShare
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Auto Szkoła „Wodzielak”
Produkt: Kurs nauki jazdy
Tytuł pracy: „Naklejki”

Agencja: MarketShare
Kategoria: event/ambient – usługi
Klient: Webasto Petemar
Produkt: Ogrzewanie postojowe
Tytuł pracy: „Śnieżny stempel”

Agencja: Instytut Rozwoju Reklamy
Kategoria: identyfikacja wizualna
Klient: House of Albums
Produkt: House of Albums
Tytuł pracy: „House of Albums”

Agencja: Walk The Line
Kategoria: identyfikacja wizualna
Klient: Żebrowski & Korin Proskene
Produkt: Teatr 6. Piętro
Tytuł pracy: „Teatr 6. Piętro”

Agencja: Chigo Design
Kategoria: identyfikacja wizualna
Klient: Sitag Formy Siedzenia
Produkt: Krzesła
Tytuł pracy: „Sitag Premium”

Agencja: Hypermedia/Ciszewski PR
Kategoria: kampania
Klient: Hoop Polska
Produkt: Hoop Cola
Tytuł pracy: „Polski Dzień Przytulania”

Agencja: Ambasada Brand Communications
Kategoria: kampania
Klient: mBank
Produkt: eKonto
Tytuł pracy: „Tryptyk 2009”

Agencja: MarketShare
Kategoria: techniki – ilustracja
Klient: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Motos”
Produkt: Kurs nauki jazdy
Tytuł pracy: „T-Rex”

Agencja: Opus B
Kategoria: reklama społeczna
Klient: Stowarzyszenie Wiosna
Produkt: Szlachetna paczka
Tytuł pracy: „Uwaga! Wrażliwy artysta!”

Agencja: San Markos
Kategoria: reklama społeczna
Klient: Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
Produkt: Kampania edukacyjna
Tytuł pracy: „Kumpel z przeszłości. 1944 live”

Agencja: Communication Unlimited
Kategoria: reklama własna
Produkt: Communication Unlimited
Tytuł pracy: „Cauj mnie, ach cauj!”

Agencja: K2 Internet
Kategoria: reklama własna
Produkt: www.k2.pl/swieta2009
Tytuł pracy: „www.k2.pl/swieta2009”

Źródło: VFP Comunications

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER
Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV
1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
ARW Focus kreuje rynek reklamy wizualnej
Rozwiązania renomowanej marki Durst cieszą się ogromnym powodzeniem. Do grona zadowolonych użytkowników tego sprzętu należy także Agencja Reklamy Wizualnej ARW Focus, z sukcesami funkcjonująca na krajowym rynku reklamy od ponad dwóch dekad.
Walk Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
Daniil Khaustov awansował na stanowisko Performance Marketing Leader w Kerris Select
Zadania na nowym stanowisku Daniila Khaustova skupiają się na merytorycznej odpowiedzialności za realizowane kampanie reklamowe przez KERRIS Select. Do obowiązków Khautsova należy utrzymywanie jakości prowadzonych dla Klientów działań oraz optymalizacja narzędzi wykorzystywanych do realizacji ich celów biznesowych, rozwój zaangażowania, relacji i know how...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764