logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek

  PR 19.02.2020, przeczytano 892 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatywna-generacja-z-pokazuje%2C-jak-znalezc-zloty-srodek,385757,artykul.html

Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych im. Zenona Klemensiewicza wraz z Małopolskim Klastrem Poligraficznym. Prace można nadsyłać do 29 lutego 2020 roku, na adres e-mail: konkurs[at]zspm.malopolska.pl. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 9 marca 2020 roku, natomiast uroczystość wręczenia nagród odbędzie się w siedzibie ZSPM 2 kwietnia 2020 roku. Sponsorem nagrody głównej, czyli rocznego pakietu Adobe CC jest krakowska spółka poligraficzna M.M. Druk Serwis.

- Proponowany temat jest nieoczywisty, umożliwia jednak zobrazowanie bardzo osobistego punktu widzenia. W tym roku wybór padł na szerokie pojęcie „Za dużo – za mało”. Bezpośrednio nawiązuje ono do życiowego balansu. W świecie pełnym elektronicznych gadżetów, bezwartościowych informacji i zbędnych przedmiotów, niejednokrotnie trudno jest odnaleźć siebie. Wygenerowanie chociażby chwili na głęboki relaks, na przebywanie z najbliższymi w atmosferze pełnej spokoju, niejednokrotnie graniczy z cudem. Stąd prowokujące do refleksji zagadnienie, będące motywem tegorocznej edycji konkursu. Zastanówmy się, czego jest za dużo w naszym życiu, a czego za mało. W jaki sposób możemy znaleźć radość z niespiesznego przeżywania. Co w gruncie rzeczy jest istotne, aby życie było pełne – tłumaczy Agnieszka Kopecka, PR Manager Małopolskiego Klastra Poligraficznego.

Źródło: M.M. Druk Serwis Sp. z o.o.

www.mmds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764