logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek

  PR 19.02.2020, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatywna-generacja-z-pokazuje%2C-jak-znalezc-zloty-srodek,385757,artykul.html

Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Poligraficzno-Medialnych im. Zenona Klemensiewicza wraz z Małopolskim Klastrem Poligraficznym. Prace można nadsyłać do 29 lutego 2020 roku, na adres e-mail: konkurs[at]zspm.malopolska.pl. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 9 marca 2020 roku, natomiast uroczystość wręczenia nagród odbędzie się w siedzibie ZSPM 2 kwietnia 2020 roku. Sponsorem nagrody głównej, czyli rocznego pakietu Adobe CC jest krakowska spółka poligraficzna M.M. Druk Serwis.

- Proponowany temat jest nieoczywisty, umożliwia jednak zobrazowanie bardzo osobistego punktu widzenia. W tym roku wybór padł na szerokie pojęcie „Za dużo – za mało”. Bezpośrednio nawiązuje ono do życiowego balansu. W świecie pełnym elektronicznych gadżetów, bezwartościowych informacji i zbędnych przedmiotów, niejednokrotnie trudno jest odnaleźć siebie. Wygenerowanie chociażby chwili na głęboki relaks, na przebywanie z najbliższymi w atmosferze pełnej spokoju, niejednokrotnie graniczy z cudem. Stąd prowokujące do refleksji zagadnienie, będące motywem tegorocznej edycji konkursu. Zastanówmy się, czego jest za dużo w naszym życiu, a czego za mało. W jaki sposób możemy znaleźć radość z niespiesznego przeżywania. Co w gruncie rzeczy jest istotne, aby życie było pełne – tłumaczy Agnieszka Kopecka, PR Manager Małopolskiego Klastra Poligraficznego.

Źródło: M.M. Druk Serwis Sp. z o.o.

www.mmds.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
Drukarka termotransferowa DTG Oki Pro9541WT A3+ zdobyła dwie nagrody
Niedawno wprowadzona przez firmę OKI Europe 5-kolorowa cyfrowa drukarka termotransferowa Pro9541WT zdobyła dwie nagrody branżowe. Drukarka otrzymała nagrodę Office Oscar magazynu OEN oraz nagrodę Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.
Firma Oppo objęła prowadzenie w ogólnoświatowym konkursie Semeval
Firma OPPO poinformowała o kolejnym ważnym osiągnięciu w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją. Podczas niedawno zakończonego międzynarodowego konkursu analizy semantycznej International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval-2020), firma OPPO zajęła pierwsze miejsce w analizie nastrojów w tekście z mediów społecznościowych z kodem mieszanym, w połączeniu...
W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do...
Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764