logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kreatywne warsztaty z Ylanem Anoufa w ibis Styles Kraków Santorini

  PR 19.12.2019, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 17 grudnia 2019, w nowo otwartym hotelu ibis Styles Kraków Santorini odbyły się kreatywne warsztaty, które poprowadził Ylan Anoufa. Ich uczestnicy mogli samodzielnie stworzyć i udekorować kultowe anoufa bears autorstwa francuskiego artysty w myśl hasła przewodniego: Artist yourself. W spotkaniu wzięli udział influencerzy i blogerzy, tacy jak m.in. Aleksandra Kasza (Olcyk) czy Kasia Będzińska (Minimal living), znani z zamiłowania do kreatywnego designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreatywne-warsztaty-z-ylanem-anoufa-w-ibis-styles-krakow-santorini,385139,artykul.html

W hotelu jak w artystycznej pracowni

Dla grupy influencerów, którzy odwiedzili hotel ibis Styles Kraków Santorini marka przygotowała warsztat, w trakcie którego każdy mógł poczuć się artystą. Zadaniem uczestników było udekorowanie geometrycznych rzeźb anoufa bears przygotowanych specjalnie na tę okazję przez paryskiego artystę Ylana Anoufa. W swojej twórczej kreacji każdy mógł wykorzystać autorskie naklejki i kolorowe markery, by stworzyć unikalne dzieło i wyzwolić swoją kreatywność. Po półtoragodzinnym warsztacie na wszystkich czekała oparta na regionalnych produktach kolacja serwowana w restauracji Winestone.

Kreatywny design jest pasją marki ibis Styles, która wyraża się nie tylko w unikalnym i charakterystycznym designie, ale też zapewnianiu pełnej energii atmosfery, dzięki której każdy z gości może poczuć się wyjątkowo. Poprzez organizację kreatywnego warsztatu w nowym hotelu ibis Styles Kraków Santorini i współpracę z międzynarodowym artystą każdy z uczestników mógł oddać się pasji, która jest w dna marki.

Marcin Szymański, Accor Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe

ilustracjastrzałka

Geometryczne rzeźby

Ylan Anoufa jest paryskim artystą, a zarazem twórcą geometrycznych rzeźb niedźwiedzi wykonanych z metalu, brązu, aluminium czy żywicy betonowej. Główną ideą, jaką artysta skrywa za swoimi dziełami są nawiązania do wzajemnej życzliwości, chwil szczęścia i dziecięcych marzeń. Każda z rzeźb liczących od 31cm do 5m jest spersonalizowana i posiada unikalny numer na tyle. Misie autorstwa Ylana można znaleźć w galeriach sztuki, a figury liczące ponad 2m – na ulicach Hong Kongu, Macau, Cannes czy Saint-Tropez. Największy miś, liczący 5m znajduje się przed warszawskim Zoo. Takie same egzemplarze, lecz liczące 60cm i wykonane z papieru czekały na uczestników warsztatów w ibis Styles Kraków Santorini.

Źródło: Accor

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764