logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kręci Cię polskie kino? ... kampania Kino Polska

  PR 10.01.2025, przeczytano 172 razy
ilustracjastrzałka

Kino Polska, należący do Grupy Kino Polska, jedyny kanał telewizyjny, dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów, poprzez współpracę z influencerami i promowanie nowszych produkcji z ramówki kanału. Do współpracy zostali zaangażowani twórcy, których treści w mediach społecznościowych kierowane są do młodszej widowni. Kampania wsparta jest również dodatkowymi działaniami promocyjnymi. Koncept kreatywny kampanii zbudowany jest wokół hasła „Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreci-cie-polskie-kino-...-kampania-kino-polska,407079,artykul.html

Jej celem jest zachęcenie widzów w wielu 30-45 lat (pokolenie Millenialsów) do oglądania polskich filmów w Kino Polska, jak również regularnego włączania kanału, gdy tylko poczują ochotę na dobre, polskie kino. W bogatej ofercie stacji znajdują się zarówno starsze filmy, takie jak kultowy „Znachor”, „Sztos”, czy „Janosik”, jak i nowsze produkcje, a wśród nich m.in.: „Cicha noc”„Disco Polo”, czy głośny „Kler”

Do współpracy w ramach kampanii zostali zaangażowani twórcy internetowi - influencerzy, którzy pokazują, jak polskie kino towarzyszy nam w życiu na co dzień i stanowi integralną część popkultury. W specjalnie stworzonych autorskich materiałach nawiązują do popularnych cytatów bądź kultowych scen z polskiej kinematografii. W ten sposób uświadamiają odbiorcom, jak duży wpływ polskie kino ma na otaczającą nas rzeczywistość i jak często się nim inspirujemy. Dodatkowo, poprzez charakterystyczny gest kadrowania, do którego nawiązuje logotyp stacji, zachęcają do odkrywania bogatej oferty Kino Polska i jej nowszych produkcji.  

Postawiliśmy na współpracę z influencerami, ponieważ chcemy odmłodzić wizerunek Kino Polska i dotrzeć do nowych widzów. Niedawno odświeżyliśmy oprawę kanału, który zyskał nową identyfikację wizualną i muzyczną. W obecnie prowadzonej kampanii podkreślamy, że kanał posiada w ofercie dużo produkcji z ostatnich lat, nie tylko starsze, klasyczne filmy. Kręci nas polskie kino i chcielibyśmy by grono widzów stale poszerzało się o nowe grupy odbiorców. – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International

Prowadzone działania obejmują współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, jak również kampanię telewizyjną oraz autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Wsparcie stanowią działania promocyjne prowadzone u operatorów kablowych i satelitarnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media, a koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez Havas Play. W przygotowanych kreacjach reklamowych zostały wykorzystane filmy, które można oglądać w Kino Polska. Na kanale YouTube Telewizja Kino Polska można zobaczyć spot reklamowy wykorzystany w kampanii, która potrwa do końca stycznia. 

W grudniu w Kino Polska widzowie mogli obejrzeć m.in. kultowy film „Znachor”, komediodramat „Cicha noc”, czy film „Disco Polo”. Nowy Rok Kino Polska przywitało premierą komedii obyczajowej „Biały potok”, a kilka dni później stacja pokazała po raz pierwszy wielokrotnie nagradzany film Wojciecha Smarzowskiego „Kler”, który widzowie będą mogli obejrzeć również 10 stycznia o 22:10. W styczniu na widzów czekają jeszcze takie filmy, jak m.in. „Yuma” (10 stycznia o godz. 20:00), „Juliusz” (16 stycznia o godz. 20:00), czy „Obława” (29 stycznia o godz. 20:00).

Źródło: Grupa Kino Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
Była dziennikarka TVN poprowadzi portal Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Platforma typu Premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku.
TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”
Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764