logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kręci mnie plakat. Konkurs na plakat rowerowy 2019

   09.10.2019, przeczytano 2722 razy
ilustracjastrzałka

Krakowskie Stowarzyszenie Ogrody Sztuki oraz Dydo Galeria Plakatu zapraszają do udziału w konkursie na plakat rowerowy. Do wygrania jest 1000 zł brutto oraz wydruk offsetowy nakładu plakatu, który zostanie rozklejony na słupach ogłoszeniowych w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kreci-mnie-plakat.-konkurs-na-plakat-rowerowy-2019,384284,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji graficznych w formie plakatu promującego rower jako ekologiczny środek codziennej komunikacji miejskiej oraz ich prezentacja na wystawie pokonkursowej, która odbędzie się w Dydo Galerii Plakatu w Krakowie przy al. Focha 1 (dawny hotel Cracovia) w terminie od 23 listopada do 7 grudnia 2019.

Konkurs jest otwarty i udział w nim może wziąć każdy pełnoletni zainteresowany. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne i dobrowolne. Plakaty można zgłaszać w formie elektronicznej w dwóch kategoriach:

  • A - plakat,
  • B - plakat animowany

Praca zgłoszona na konkurs musi być oryginalna i nie może być publikowana nigdzie wcześniej.

Termin składania prac upływa dnia 23 października 2019.

Konkurs odbywać się będzie w dwóch etapach:

Etap I | Wyłonienie finalistów

24 – 27 października 2019

Kategoria A: Jury preselekcyjne wybierze 50 plakatów spośród zgłoszeń przesłanych w wersji elektronicznej, które będą eksponowane na wystawie oraz reprodukowane w katalogu. Lista zakwalifikowanych plakatów zostanie opublikowana na naszej stronie w dniu 28 października 2019.

Kategoria B: Jury preselekcyjne wybierze 10 plakatów animowanych spośród zgłoszeń przesłanych w wersji elektronicznej, które będą opublikowane na stronie internetowej galerii.

Etap II | Wyłonienie laureatów

6–12 listopada 2019

Jury finałowe wyłoni zwycięski plakat spośród wydrukowanych i nadesłanych przez Finalistów w formacie B1 (70 × 100 cm) prac finałowych oraz zwycięski plakat animowany.

Ogłoszenie wyników nastąpi do dnia 12 listopada 2019.

Nagrody

Organizatorzy ustanawiają nagrodę główną w Kategorii A w wysokości 1000 zł brutto oraz druk plakatu offsetowego. Plakat będzie rozklejony na słupach ogłoszeniowych w Krakowie, a autor otrzyma 50 egzemplarzy do własnej dyspozycji.

Organizatorzy ustanawiają nagrodę główną w Kategorii B w wysokości 1000 zł brutto oraz druk offsetowy plakatu. Plakat będzie rozklejony na słupach ogłoszeniowych w Krakowie, a autor otrzyma 50 egzemplarzy do własnej dyspozycji. Zwycięska animacja plakatu będzie dodatkowo zaadaptowana na aplikacji w rozszerzonej rzeczywistości AR (Augmented Reality).

Źródło: Dydo Galeria Plakatu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
Kolejna nominacja dla kampanii „Nic co ludzkie nie jest nam obce”
Poznaliśmy nominację do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764