logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt bez prowizji: kampania radiowa Banku Pocztowego

  PR 19.09.2018, przeczytano 397 razy

Od 17 września 2018 r. w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych emitowany będzie spot radiowy „Listonosz”, promujący kredyt gotówkowy bez prowizji z oferty Banku Pocztowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-bez-prowizji%3A-kampania-radiowa-banku-pocztowego,379389,artykul.html

Bohaterem najnowszego spotu jest listonosz, który dostarczając korespondencję do Pani Ani dowiaduje się o jej planach dotyczących większego remontu całego domu, ograniczonego z uwagi na brak gotówki tylko do kuchni. Listonosz, mimo że spieszy się już by dostarczyć kolejne listy, przypomina o trwającej w Banku Pocztowym promocji kredytu gotówkowego udzielanego bez prowizji, który może być wygodnym rozwiązaniem na sfinansowanie dowolnego celu.

- Dla wielu Klientów Banku Pocztowego listonosz to osoba bliska, z którą można chwilę porozmawiać, ale także poradzić się w wielu kwestiach. Dlatego w najnowszym spocie radiowym to właśnie listonosz, jak często dzieje się w praktyce, przypomina o wygodzie, jaka płynie ze skorzystania z dostępnej w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej promocyjnej oferty kredytu gotówkowego – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

W trakcie kampanii radiowej emitowany będzie w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 17 do 30 września br.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii radiowej Banku Pocztowego jest  Agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764