logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt bez prowizji: kampania radiowa Banku Pocztowego

  PR 19.09.2018, przeczytano 399 razy

Od 17 września 2018 r. w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych emitowany będzie spot radiowy „Listonosz”, promujący kredyt gotówkowy bez prowizji z oferty Banku Pocztowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-bez-prowizji%3A-kampania-radiowa-banku-pocztowego,379389,artykul.html

Bohaterem najnowszego spotu jest listonosz, który dostarczając korespondencję do Pani Ani dowiaduje się o jej planach dotyczących większego remontu całego domu, ograniczonego z uwagi na brak gotówki tylko do kuchni. Listonosz, mimo że spieszy się już by dostarczyć kolejne listy, przypomina o trwającej w Banku Pocztowym promocji kredytu gotówkowego udzielanego bez prowizji, który może być wygodnym rozwiązaniem na sfinansowanie dowolnego celu.

- Dla wielu Klientów Banku Pocztowego listonosz to osoba bliska, z którą można chwilę porozmawiać, ale także poradzić się w wielu kwestiach. Dlatego w najnowszym spocie radiowym to właśnie listonosz, jak często dzieje się w praktyce, przypomina o wygodzie, jaka płynie ze skorzystania z dostępnej w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej promocyjnej oferty kredytu gotówkowego – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.

W trakcie kampanii radiowej emitowany będzie w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 17 do 30 września br.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii radiowej Banku Pocztowego jest  Agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Value Media.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764