logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt dla Nestora z prezentem: kampania Banku Pocztowego

  PR 05.03.2012, przeczytano 918 razy

4 marca br. ruszła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-dla-nestora-z-prezentem%3A-kampania-banku-pocztowego,14840,artykul.html

Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telewizyjnej możemy zobaczyć nowoczesną kuchnię Babci Zeni, którą urządziła dzięki kredytowi gotówkowemu Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy w ramach preferencyjnych warunków dla Nestorów proponuje kredyt gotówkowy w wysokości do 500 do 100 000 zł. Jego oprocentowanie wynosi 15%, natomiast prowizja to 4%. Długość okresu kredytowania może wynieść do 10 lat. Dodatkowo, Nestorzy otrzymają w prezencie roczne ubezpieczenie mieszkania od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji. Promocja trwa do 30 kwietnia br., a pierwszych 6000 klientów otrzyma Prezent w postaci ubezpieczenia.

Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca. Kreację reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II generacja obiektywu portretowego Sony FE 85 mm F1.4 GM II
Nowa generacja obiektywu 85 mm z mocowaniem typu E do korpusów pełnoklatkowych, wyróżniająca się wysoką rozdzielczością, wspaniałym efektem bokeh i szybkim systemem AF, doskonale nadaje się do zdjęć portretowych i nagrywania filmów
Nikt nie powinien być w zawieszeniu - kampania Pracuj.pl
Kandydaci, którzy szukają pracy, często nie otrzymują odpowiedzi na wysyłane CV. Pracuj.pl dostrzega ten problem, dlatego wprowadził nowe statusy aplikacji oraz uruchomił kampanię budującą świadomość znaczenia informacji zwrotnej w procesie rekrutacji. Z badania marki wynika, że 8 na 10 kandydatów preferuje otrzymać informację o odrzuceniu ich CV, niż pozostać...
Zapisy na jesienny webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice
DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. Edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych.
Rada Sektorowa: konkurs na dalszą działalność inicjatywy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w...
Z okazji 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce uruchomiły wspólną kampanię promocyjną pod hasłem „Dzięki nam jest wilk syty i Wilkowyje city”. Jej celem jest zwiększenie świadomości o korzyściach, jakie Polska czerpie z członkostwa w UE,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764