logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt dla Nestora z prezentem: kampania Banku Pocztowego

  PR 05.03.2012, przeczytano 907 razy

4 marca br. ruszła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-dla-nestora-z-prezentem%3A-kampania-banku-pocztowego,14840,artykul.html

Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telewizyjnej możemy zobaczyć nowoczesną kuchnię Babci Zeni, którą urządziła dzięki kredytowi gotówkowemu Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy w ramach preferencyjnych warunków dla Nestorów proponuje kredyt gotówkowy w wysokości do 500 do 100 000 zł. Jego oprocentowanie wynosi 15%, natomiast prowizja to 4%. Długość okresu kredytowania może wynieść do 10 lat. Dodatkowo, Nestorzy otrzymają w prezencie roczne ubezpieczenie mieszkania od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji. Promocja trwa do 30 kwietnia br., a pierwszych 6000 klientów otrzyma Prezent w postaci ubezpieczenia.

Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca. Kreację reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Źródło: Bank Pocztowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764