logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt Gotówkowy w kampanii BGŻ BNP Paribas

  PR 24.02.2016, przeczytano 1305 razy

W Banku BGŻ BNP Paribas trwa kampania reklamowa Kredytu Gotówkowego z możliwością uzyskania ostatniego roku spłaty kredytu bez odsetek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-gotowkowy-w-kampanii-bgz-bnp-paribas,27605,artykul.html

W nowym spocie telewizyjnym doradcy banku - Michał i Michelle, podpowiadają klientom jak zrealizować swoje marzenia dzięki atrakcyjnej ofercie kredytu gotówkowego Banku BGŻ BNP Paribas.

Spot reklamowy skoncentrowany jest na korzyściach jakie może uzyskać klient, który skorzysta z najnowszej oferty banku. Kredyt oferowany przez Bank, podobnie jak złota rybka, pozwala spełniać marzenia. Dodatkowo, klienci którzy terminowo spłacają kredyt, otrzymają od banku ostatni rok spłaty bez odsetek.

- Klienci oczekują od banku oferty, która będzie dla nich atrakcyjna cenowo. W spocie wykorzystaliśmy motyw złotej rybki, symbolizującej spełnianie życzeń. W naszym przypadku jest to marzenie o wyjątkowym kredycie, dzięki któremu klienci mogą zrealizować swoje plany. Atrakcyjność cenowa oferty została także potwierdzona w rankingach portali: Comperia.pl oraz TotalMoney.pl, gdzie nasza najnowsza oferta znalazła się na 1. miejscu – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej i strategii marki w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kampania reklamowa potrwa do 15 kwietnia 2016 r. i obejmuje telewizję, radio i Internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Źródło: BGŻ BNP Paribas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764