Najpopularniejszy produkt w ofercie banku i najczęściej nagradzany kredyt w niezależnych rankingach finansowych, od dziś jest bohaterem nowej kampanii reklamowej PlusBanku. Spot telewizyjny promujący Kredyt Tu i Teraz rozpoczyna pięciomiesięczną kampanię promocyjną banku w mediach ogólnopolskich.
Reklama ukazująca szereg korzyści jakie daje skorzystanie z kredytu na niewielką kwotę nie jest przypadkowa. Coraz więcej klientów banków poszukuje atrakcyjnych pożyczek na preferencyjnych warunkach, wspierających możliwości budżetu domowego.
- Postawiliśmy na mocny, sprawdzony produkt, po który sięga coraz więcej klientów. Ten kredyt to nasza wizytówka, idealnie buduje pozytywne skojarzenie doskonale dopasowanego produktu bankowego do bieżących potrzeb, tak różnych dla każdego z nas. Tu i teraz. Wygodny, na dowolny cel i dostępny od ręki. Taki właśnie jest ten kredyt – wyjaśnia Dariusz Łachowski – Członek Zarządu w PlusBanku.
Produkty kredytowe PlusBanku cieszą się ogromnym zainteresowaniem i niezmiennie od kilku miesięcy, utrzymują się w czołówce niezależnych rankingów finansowych.
- Wprowadzony do sprzedaży z początkiem czerwca br., kredyt Tu i Teraz jest atrakcyjny cenowo, łatwo dostępny oraz szybko wypłacany. Zaletą oferty jest możliwość uzyskania środków finansowych na dowolny cel, bez zbędnych formalności i dodatkowych dokumentów potwierdzających dochód – wyjaśnia Krzysztof Sobieraj, Dyrektor Sprzedaży w PlusBanku.
Kreację spotu oraz kampanię digitalową przygotowała agencja reklamowa Creathink zaś wybór i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum.
- Cieszymy się z nawiązania współpracy z PlusBankiem. To efekt naszej ciężkiej, codziennej pracy oraz dowód na to, że najważniejsza w reklamie jest jakość ludzi pracujących przy projekcie, ich wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie, a nie logo - mówi Radosław Wójcik, CEO Creathink.
Spot telewizyjny podkreślający zalety kredytu Tu i Teraz to pierwsza kampania reklamowa PlusBanku, w pełni dedykowana jego innowacyjnym produktom dostępnym dla każdego oraz bogatej ofercie benefitów wynikających ze strategicznej współpracy z Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem.
Podstawowe informacje o kampanii:
- Czas trwania: 5 października 2017 - 28 lutego 2018 r.
- Kanały komunikacji: emisja spotów TV:30’’ i 8" na kanałach Telewizji Polsat
- Internet – kampania digitalowa
- Działania BTL w Oddziałach Banku, Call Center Banku, punktach sprzedaży w sieci Cyfrowy Polsat/Polkomtel
Źródło: PlusBank