logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyt Tu i Teraz bohaterem spotu telewizyjnego Plusbanku

  PR 06.10.2017, przeczytano 777 razy
ilustracjastrzałka

Najpopularniejszy produkt w ofercie banku i najczęściej nagradzany kredyt w niezależnych rankingach finansowych, od dziś jest bohaterem nowej kampanii reklamowej PlusBanku. Spot telewizyjny promujący Kredyt Tu i Teraz rozpoczyna pięciomiesięczną kampanię promocyjną banku w mediach ogólnopolskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyt-tu-i-teraz-bohaterem-spotu-telewizyjnego-plusbanku,34003,artykul.html

Reklama ukazująca szereg korzyści jakie daje skorzystanie z kredytu na niewielką kwotę nie jest przypadkowa. Coraz więcej klientów banków poszukuje atrakcyjnych pożyczek na preferencyjnych warunkach, wspierających możliwości budżetu domowego.

- Postawiliśmy na mocny, sprawdzony produkt, po który sięga coraz więcej klientów. Ten kredyt to nasza wizytówka, idealnie buduje pozytywne skojarzenie doskonale dopasowanego produktu bankowego do bieżących potrzeb, tak różnych dla każdego z nas. Tu i teraz. Wygodny, na dowolny cel i dostępny od ręki. Taki właśnie jest ten kredyt – wyjaśnia Dariusz Łachowski – Członek Zarządu w PlusBanku.

Produkty kredytowe PlusBanku cieszą się ogromnym zainteresowaniem i niezmiennie od kilku miesięcy, utrzymują się w czołówce niezależnych rankingów finansowych.

- Wprowadzony do sprzedaży z początkiem czerwca br., kredyt Tu i Teraz jest atrakcyjny cenowo, łatwo dostępny oraz szybko wypłacany. Zaletą oferty jest możliwość uzyskania środków finansowych na dowolny cel, bez zbędnych formalności i dodatkowych dokumentów potwierdzających dochód – wyjaśnia Krzysztof Sobieraj, Dyrektor Sprzedaży w PlusBanku. 

Kreację spotu oraz kampanię digitalową przygotowała agencja reklamowa Creathink zaś wybór i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum.

- Cieszymy się z nawiązania współpracy z PlusBankiem. To efekt naszej ciężkiej, codziennej pracy oraz dowód na to, że najważniejsza w reklamie jest jakość ludzi pracujących przy projekcie, ich wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie, a nie logo - mówi Radosław Wójcik, CEO Creathink.

Spot telewizyjny podkreślający zalety kredytu Tu i Teraz to pierwsza kampania reklamowa PlusBanku, w pełni dedykowana jego innowacyjnym produktom dostępnym dla każdego oraz bogatej ofercie benefitów wynikających ze strategicznej współpracy z Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem.

Podstawowe informacje o kampanii:

  • Czas trwania: 5 października 2017 - 28 lutego 2018 r.
  • Kanały komunikacji: emisja spotów TV:30’’ i 8" na kanałach Telewizji Polsat 
  • Internet – kampania digitalowa
  • Działania BTL w Oddziałach Banku, Call Center Banku, punktach sprzedaży w sieci Cyfrowy Polsat/Polkomtel

Źródło: PlusBank

www.plusbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764