logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kredyty firmowe z dojazdem do klienta w kampani Alior Banku

  PR 04.03.2019, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Alior Bank, laureat rankingu magazynu Forbes w kategoriach „Bank przyjazny firmie” i „Bank rekomendowany firmie”, rozpoczyna nową kampanię skierowaną do klienta biznesowego. Jej głównym celem jest promocja kolejnych udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. Tym samym bank chce pokazać klientocentryczne podejście do obsługi przedsiębiorców – tj. możliwość dojazdu bankiera do klienta na jego życzenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kredyty-firmowe-z-dojazdem-do-klienta-w-kampani-alior-banku,381469,artykul.html

Nowa kampania Alior Banku ma na celu przede wszystkim pokazać klientom biznesowym, że finansowanie potrzeb ich firm nigdy nie było prostsze ze względu na możliwość załatwienia całego procesu kredytowego bez konieczności odwiedzania placówki banku. Wprowadzone udogodnienie promowane przez Alior Bank to mobilny doradca kredytowy, który pojawi się w pożądanym, wybranym przez przedsiębiorcę miejscu.

Przy wyborze tej opcji obsługi złożenie wniosku oraz podpisanie umowy kredytowej odbywają się za pomocą aplikacji zainstalowanej na tablecie bankiera. Wszystkie formalności związane z kredytem mogą być załatwione nawet w trakcie jednej wizyty u klienta. Bank komunikuje również wysoką kwotę kredytu – aż do 600 tys. zł, szybki czas decyzji kredytowej – do 30 minut, a także możliwość przeznaczenia środków na dowolny cel związany z działalnością gospodarczą.

Najnowsze video nagrane na potrzeby kampanii przedstawia historię właściciela restauracji ,,Pyszna Sprawa”, który potrzebuje kredytu na rozwój biznesu, ale ze względu na nadmiar obowiązków, nie ma czasu na wizytę w banku. Alior Bank ma wygodne rozwiązanie – bankier dojeżdża do klienta i załatwia wszystkie formalności związane z finansowaniem. Restaurator przeznacza kredyt na inwestycje w firmie, lokal zmienia swój wygląd, staje się nowoczesny i przyciąga jeszcze więcej klientów.

Poprzez zabawny dialog pomiędzy kucharzem, który ma ,,palące potrzeby i nie może wyrwać się po kredyt”, a bankierem w meloniku, który ,,wydaje kredyty na gorąco u klienta”, reklama wciąga widza w świat nowoczesnych i odpowiadających na potrzeby przedsiębiorców rozwiązań Alior Banku.

Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo. O ofercie będzie można usłyszeć w telewizji, radiu i Internecie. Ponadto reklama kredytu firmowego z dojazdem na życzenie znajdzie się również na witrynach oddziałów i placówek partnerskich Alior Banku zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za zakup mediów METS. Powstały materiał można obejrzeć na YouTube, z kolei wszystkie informacje na temat Kredytu dla mikro i małych firm są dostępne na stronie internetowej Alior Banku.

Źródło: Alior Bank

www.aliorbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764