logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krishome przedłużył wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich

  PR 12.08.2024, przeczytano 294 razy
ilustracja

Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie widoczny w PlusLidze oraz rozgrywkach pucharowych przez kolejne dwa lata. Dynamicznie rozwijająca się polska firma skutecznie wspiera najlepszą ligową siatkówkę, która święci triumfy. W zbliżającym się sezonie w PlusLidze zobaczymy aż 19 medalistów olimpijskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krishome-przedluzyl-wsparcie-dla-ligi-wicemistrzow-olimpijskich,405300,artykul.html

Przez najbliższe dwa sezony KRISHOME będzie doskonale widoczny na boiskach, w digitalu i social mediach przy najważniejszych wydarzeniach siatkarskich w PlusLidze, TAURON Lidze i zapleczu PlusLigi, a także przy TAURON Pucharze Polski Kobiet i Mężczyzn czy AL-KO Superpucharach Polski. Kibice siatkarscy są już przyzwyczajeni, że polska marka wspiera rozgrywki, którymi zarządza Polska Liga Siatkówki i wspólnie napędza je do sukcesów. Umowa przedłużająca współpracę została podpisana przez Karola Krysińskiego – Prezesa Zarządu KRISHOME oraz Artura Popko, prezesa Polskiej Ligi Siatkówki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– W zawodowym sporcie najważniejsza jest stałość w uczuciach i długofalowa współpraca, która ma szansę owocować sportowymi sukcesami, a tak właśnie jest w przypadku naszego partnerstwa z KRISHOME – podkreśla Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Bardzo się cieszę, że mamy okazję współpracować i osiągać sukcesy z tak dynamicznie rozwijającą się rodzimą firmą. Właśnie takich przyjaciół nasza ligowa siatkówka bardzo potrzebuje, by móc później napędzać do sukcesów także reprezentacje. Przypomnę tylko, że w tym roku nasze męskie kluby zagrały we wszystkich finałach europejskich pucharów, dwa z nich wygrywając, a kadra zdobyła brąz Ligi Narodów i wicemistrzostwo olimpijskie – dodaje prezes.

– Aż 19 medalistów olimpijskich zagra na boiskach PlusLigi w sezonie 2024/2025, to dla nas honor, że będziemy mogli wspierać takie rozgrywki przez najbliższe 2 lata – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu KRISHOME. – Pamiętam, gdy w 2019 roku podpisywaliśmy pierwszy kontrakt z Polską Ligą Siatkówki. Stopniowo poznawaliśmy potencjał naszych zawodników i zawodniczek. Cieszyliśmy się z każdego dużego sukcesu drużyn ligowych w europejskich pucharach oraz biało-czerwonych. Po 5 sezonach czuję ogromne emocje i apetyt na więcej. PLS osiągnęła kosmiczny poziom profesjonalizmu i wyzwaniem będzie utrzymanie palmy pierwszeństwa, ale wierzę, że to się uda – dodaje prezes Karol Krysiński.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PlusLiga rozpoczyna nowy sezon już w weekend 13-15 września 2024 roku. Zarząd spółki jako sponsor Polskiej Ligi Siatkówki wspiera rozgrywki siatkarskie, wspólnie ciesząc się z triumfów.

Źródło: KRISHOME

Dodatkowe informacje:

KRISHOME to nowoczesna marka i sieć profesjonalnych salonów stolarki okiennej, zlokalizowana w całej Polsce, w ponad 70 polskich miastach. Zakłady produkcyjne oferują komplet stolarki dla domu: okna PVC, stolarkę aluminiową, rolety i żaluzje, drzwi zewnętrzne oraz segmentowe bramy garażowe i przemysłowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764