logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krishome przedłużył wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich

  PR 12.08.2024, przeczytano 584 razy
ilustracja

Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie widoczny w PlusLidze oraz rozgrywkach pucharowych przez kolejne dwa lata. Dynamicznie rozwijająca się polska firma skutecznie wspiera najlepszą ligową siatkówkę, która święci triumfy. W zbliżającym się sezonie w PlusLidze zobaczymy aż 19 medalistów olimpijskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krishome-przedluzyl-wsparcie-dla-ligi-wicemistrzow-olimpijskich,405300,artykul.html

Przez najbliższe dwa sezony KRISHOME będzie doskonale widoczny na boiskach, w digitalu i social mediach przy najważniejszych wydarzeniach siatkarskich w PlusLidze, TAURON Lidze i zapleczu PlusLigi, a także przy TAURON Pucharze Polski Kobiet i Mężczyzn czy AL-KO Superpucharach Polski. Kibice siatkarscy są już przyzwyczajeni, że polska marka wspiera rozgrywki, którymi zarządza Polska Liga Siatkówki i wspólnie napędza je do sukcesów. Umowa przedłużająca współpracę została podpisana przez Karola Krysińskiego – Prezesa Zarządu KRISHOME oraz Artura Popko, prezesa Polskiej Ligi Siatkówki.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

– W zawodowym sporcie najważniejsza jest stałość w uczuciach i długofalowa współpraca, która ma szansę owocować sportowymi sukcesami, a tak właśnie jest w przypadku naszego partnerstwa z KRISHOME – podkreśla Artur Popko, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – Bardzo się cieszę, że mamy okazję współpracować i osiągać sukcesy z tak dynamicznie rozwijającą się rodzimą firmą. Właśnie takich przyjaciół nasza ligowa siatkówka bardzo potrzebuje, by móc później napędzać do sukcesów także reprezentacje. Przypomnę tylko, że w tym roku nasze męskie kluby zagrały we wszystkich finałach europejskich pucharów, dwa z nich wygrywając, a kadra zdobyła brąz Ligi Narodów i wicemistrzostwo olimpijskie – dodaje prezes.

– Aż 19 medalistów olimpijskich zagra na boiskach PlusLigi w sezonie 2024/2025, to dla nas honor, że będziemy mogli wspierać takie rozgrywki przez najbliższe 2 lata – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu KRISHOME. – Pamiętam, gdy w 2019 roku podpisywaliśmy pierwszy kontrakt z Polską Ligą Siatkówki. Stopniowo poznawaliśmy potencjał naszych zawodników i zawodniczek. Cieszyliśmy się z każdego dużego sukcesu drużyn ligowych w europejskich pucharach oraz biało-czerwonych. Po 5 sezonach czuję ogromne emocje i apetyt na więcej. PLS osiągnęła kosmiczny poziom profesjonalizmu i wyzwaniem będzie utrzymanie palmy pierwszeństwa, ale wierzę, że to się uda – dodaje prezes Karol Krysiński.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

PlusLiga rozpoczyna nowy sezon już w weekend 13-15 września 2024 roku. Zarząd spółki jako sponsor Polskiej Ligi Siatkówki wspiera rozgrywki siatkarskie, wspólnie ciesząc się z triumfów.

Źródło: KRISHOME

Dodatkowe informacje:

KRISHOME to nowoczesna marka i sieć profesjonalnych salonów stolarki okiennej, zlokalizowana w całej Polsce, w ponad 70 polskich miastach. Zakłady produkcyjne oferują komplet stolarki dla domu: okna PVC, stolarkę aluminiową, rolety i żaluzje, drzwi zewnętrzne oraz segmentowe bramy garażowe i przemysłowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764