logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krishome z nagrodą za kampanię edukacyjną

  PR 11.06.2024, przeczytano 266 razy
ilustracja

KRISHOME otwiera kolejne salony i odbiera wyróżnienie za aktywne zaangażowanie i wsparcie promocji prawidłowego montażu wyrobów stolarki budowalnej w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Termomodernizacja + Dobry Montaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krishome-z-nagroda-za-kampanie-edukacyjna,404580,artykul.html

Kongres Stolarki Polskiej jest najważniejszym wydarzeniem w polskiej branży stolarki budowlanej. Łączy w sobie inspirujące dyskusje, prezentację najnowszych trendów, wystąpienia czołowych ekspertów, a jego zwieńczeniem jest uroczysta gala, na której zostają wręczone branżowe wyróżnienia.

W tym roku gala okazała się również doskonałym momentem na wyróżnienie Partnerów kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”. Zaangażowanie KRISHOME w promowanie kompleksowej termomodernizacji budynków zostało zauważone i wysoko ocenione przez Związek Polskie Okna i Drzwi oraz dziennikarzy branżowych. Pod uwagę brano kompleksowość usług Punktów Sprzedaży, wiedzę merytoryczną, opinię inwestorów oraz wsparcie szkoleniowe producenta.

W imieniu KRISHOME nagrodę odebrał Dyrektor Wykonawczy Grzegorz Ratajczak.

Dobry montaż jest tak samo ważny, jak dobry produkt. Brak wiedzy, niska jakość używanych akcesoriów oraz błędy montażowe mają wpływ na utratę właściwości produktu, a przede wszystkim na wzrost kosztów ich eksploatacji. Ostatecznie inwestorzy tracą pieniądze, a producent i firma montująca tracą zaufanie swoich klientów. I tu koło się zamyka. Chcemy to zmienić” – komentuje Grzegorz Ratajczak.

Do kampanii Dobry Montaż KRISHOME zaprosił wszystkie salony ze swojej sieci. Gwarancja Spokoju, jako główne hasło firmy, niesie obietnicę wysokiej jakości zarówno produktów, jak i usług montażowych.

Źródło: KRISHOME

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764