logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krispol także w kampanii radiowej

  PR 28.08.2014, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka

Krispol, producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza trwającą od połowy lipca kampanię reklamową o spoty radiowe na antenie RMF FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krispol-takze-w-kampanii-radiowej,22462,artykul.html

- Współpraca z radiem RMF FM to kolejny element kampanii prowadzonej pod hasłem ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations.  – Wybraliśmy stację RMF FM, bo od lat zajmuje ona pozycję lidera rynku radiowego w Polsce, zapewniając skuteczne dotarcie do milionów słuchaczy.  

Kampania na antenie RMF FM obejmie ponad 400 emisji spotu sponsorskiego firmy Krispol, nadawanych między innymi przy zapowiedziach Faktów Sportowych.  


Równolegle prowadzona jest kampania telewizyjna. Spoty sponsorskie Krispolu są widoczne na antenie Canal+ Sport, w TVN (Dzień Dobry Wakacje) oraz na wielu kanałach tematycznych.

Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem. Czas reklamowy kupił Media Concept.

Źródło: Krispol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Komfort partnerem 10. edycji programu „Zgłoś Remont”
Marka Komfort została oficjalnym partnerem jubileuszowej 10. edycji programu „Zgłoś Remont”, emitowanego na antenach TVN Style, HGTV i TVN7. Premierowy odcinek nowego sezonu zadebiutował 23 listopada, przyciągając uwagę widzów poszukujących inspiracji oraz praktycznych rozwiązań do aranżacji wnętrz.
Produkty Brother nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym...
Play zaskoczyło internautów akcją na Black Friday
Z okazji Black Friday Play zaprosił internautów do niecodziennej aktywacji, która wzbudziła duże zaangażowanie obserwujących. Pierwsze 250 osób, które odnalazły ukryte na grafice hasło i wpisały je w komentarzu, otrzymało zniżki w Wypożyczalni Play. Za pomysł i realizację akcji kreatywnej odpowiadała agencja Plej. 
Freelancing w Polsce w 2024 roku
Freelancing w Polsce dynamicznie się zmienia – choć nadal jest domeną młodych, coraz częściej przyciąga doświadczonych pracowników etatowych. Jak pokazuje raport Useme, ich liczba wzrosła o niemal 13 proc. w porównaniu z 2023 rokiem. Co więcej, tradycyjnie popularny copywriting ustąpił miejsca grafice i projektowaniu, które obecnie wykonuje ponad 19 proc. badanych....
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH
Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Central Europe (CE) oraz powołano Sławomira Stępniewskiego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764