logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Królewskie Niefiltrowane podkreśla związki z Warszawą

  PR 14.07.2016, przeczytano 695 razy
ilustracjastrzałka

Na ścianie Domu Braci Jabłkowskich od strony ulicy Kruczej powstał ogromnych rozmiarów obraz, znany ze starych zdjęć – Trasę WZ widzianą z Placu Zamkowego. Mural powstał na podstawie autentycznego, czarno-białego zdjęcia ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego. Czarno-białe zdjęcie zostało wykonane w roku 1967. Mural reklamuje markę Królewskie Niefiltrowane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krolewskie-niefiltrowane-podkresla-zwiazki-z-warszawa,29283,artykul.html

Nostalgiczny obraz z autobusem „ogórkiem” i nielicznymi samochodami przenosi w klimat dawnej Warszawy i dobrze podkreśla jej unikalny klimat. Warszawa sprzed lat była źródłem inspiracji zarówno dla receptury, jak i opakowania piwa Królewskie Niefiltrowane. Warzone jak niegdyś i nie poddawane filtracji, zachowuje charakterystyczny smak, który przywodzi na myśl klimat stolicy sprzed kilkudziesięciu lat.

Autobusy „ogórki” i „syrenki” widoczne na muralu to dziś kultowe symbole dawnych lat. Właśnie do tych czasów, gdy, naturalnie mętne piwo kupowało się w budkach piwnych, a po mieście jeździły „żuki” „sany” i „nysy”, odwołuje się nasz niefiltrowany wariant. – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie - Królewskie buduje bliskość z mieszkańcami stolicy i zachęca do odkrywania wielu twarzy miasta. Nasz mural pokazuje Warszawę taką, jaka była przed laty, ale podobnie jak stolica, będzie się zmieniał.

Inspirując powstanie muralu na Brackiej, Królewskie Niefiltrowane podkreśla swoje związki z Warszawą i jej tradycjami. Mural powstawał od 1 lipca 2016 r. Wkrótce artyści rozpoczną drugi etap projektu.

Źródło: Grupa Żywiec

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764