logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna

  PR 21.02.2018, przeczytano 2900 razy

Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krosno%3A-nowe-logo-i-identyfikacja-wizualna,35531,artykul.html

Krosno Glass jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Każdego dnia szkło z krośnieńskiej huty wzbogaca życie milionów ludzi w różnych zakątkach globu, towarzysząc im w domu, pracy i w trakcie celebrowania ważnych chwil.

– W Krosno Glass wiemy, że istotne wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy, dlatego z wielką przyjemnością i dumą przedstawiamy nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Za tą oprawą stoją ważne, pozytywne zmiany zachodzące w naszej hucie, które zgodnie ze strategią na lata 2018-2023 prowadzić będą do rozwoju sprzedaży naszego szkła w kraju i za granicą, w tym w kanale online, w oparciu o silną markę KROSNO – powiedział Paweł Szymański, prezes zarządu Krosno Glass.

KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku, co znalazło wyraz w projekcie nowego logo w formie hasła „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz stronę WWW.

Czerpiąc z niemal 100 lat tradycji doskonałego rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, marka KROSNO otwiera nowe karty swojej historii z przesłaniem „Doświadczaj życia piękniej”.

– Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka KROSNO zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka KROSNO nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak ‘amerykański bourbon’, ‘włoskie prosecco’ czy ‘holenderskie tulipany’ – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass.

Odnowione portfolio marki KROSNO tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie.

Podczas targów Ambiente zaprezentowano makietę opakowań, które marka KROSNO wdrażać będzie stopniowo do końca pierwszego półrocza 2018 r. Wytworną, czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową.

W Polsce produkty marki KROSNO dostępne są w kanale tradycyjnym – w sklepach detalicznych i sieciach handlowych, a także w sklepie internetowym na www.sklep.krosno.com.pl. Krosno Glass jest również znaczącym dostawcą szkła dla segmentu HoReCa. Produkty z krośnieńskiej huty trafiają do krajów Europy, USA, Meksyku, Australii, Chin czy Ameryki Południowej.

Z początkiem tego roku firma Krosno Glass rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju na lata 2018-2023. Zakłada ona inwestycje w kompleksową modernizację wszystkich linii produkcyjnych oraz instalację nowego pieca hutniczego, które są w trakcie planowania.

Firma zamierza systematycznie zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną w oparciu o zreorganizowane siły handlowe, rozwój e-commerce, re-launch marki KROSNO oraz efektywne zarządzanie ofertą produktową. Na Podkarpaciu spółka zbuduje nowe centrum logistyczne, które zapewni sprawną realizację portfela zamówień z kraju i zagranicy. Wartość inwestycji jest szacowana na 200 mln zł w ciągu 5 lat.

Nowe Corporate Identity, key visuale oraz makiety opakowań stworzyła agencja H2O Creative. Program wydarzeń na stoisku Krosno Glass podczas Ambiente 2018 przygotowała Fastline Advertising (Greywolf Group). Za projekt i budowę stoiska odpowiadała firma Neomesse. Komunikację PR dla firmy Krosno Glass i marki KROSNO prowadzi agencja Hello PR.

Źródło: Krosno Glass

www.krosno.com

Galeria: Krosno: Nowe logo i identyfikacja wizualna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764