logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kross wybrał Mediahub

  PR 04.04.2022, przeczytano 633 razy
ilustracja

Dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup), wygrał przetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross (Kross S.A.) na rynku polskim i czeskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kross-wybral-mediahub,395370,artykul.html

Kampania wizerunkowa wystartowała 1 kwietnia br. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie unikalności i rozpoznawalności marki. Kross poprzez prezentację szerokiego portfolio produktów (w tym Kross e-bike) ma na celu zbudowanie wizerunku innowacyjnej marki przyszłości.

W kampanii wizerunkowej wykorzystano telewizję, kino oraz internet. Prowadzone są  także działania contentowe, PRowe i konkursowe. Kross będzie także partnerem corocznej akcji „Rowerowa Wiosna Radia Zet", która wystartuje w drugiej połowie kwietnia i będzie w niej można wygrać rower marki Kross (20 rowerów). Dodatkowo w radiu i internecie marka Kross komunikuje o otwarciu nowych salonów własnych i sprzedaż ratalną.

- Wybraliśmy ofertę domu mediowego MediaHub ze względu na doskonałe zrozumienie nowej strategii marketingowej marki KROSS, a także najbardziej atrakcyjne warunki cenowe. Kierowaliśmy się również szerokim doświadczeniem MediaHub w kompleksowej obsłudze mediowej kampanii omichanellowych na rynku polskim i w regionie CEE – uzasadnia Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu Kross.

- Sport i ekologia są nam niezmiernie bliskie i wpisują się w nasz sposób myślenia o środowisku i spędzaniu wolnego czasu. Strategia komunikacji Kross  doskonale wpisuje się w te wartości, dlatego ogromnie cieszymy się z nawiązanej  współpracy – podkreśla Ewa Góralska Managing, Director MediaHub.

Za zakup i planowanie mediów  do kampanii odpowiada dom mediowy MediaHub. Osobą odpowiedzialną za obsługę Klienta  jest Jolanta Markiewicz Senior Media Manager w Mediahub.
Kreację i strategię komunikacji przygotowała agencja Red8. W przetargu mediowym brały udział Value Media i Dentsu.

Źródło: Kross

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764