Dom mediowy MediaHub (MullenLoweGroup), wygrał przetarg na na obsługę mediową marki rowerowej Kross (Kross S.A.) na rynku polskim i czeskim.
Kampania wizerunkowa wystartowała 1 kwietnia br. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie unikalności i rozpoznawalności marki. Kross poprzez prezentację szerokiego portfolio produktów (w tym Kross e-bike) ma na celu zbudowanie wizerunku innowacyjnej marki przyszłości.
W kampanii wizerunkowej wykorzystano telewizję, kino oraz internet. Prowadzone są także działania contentowe, PRowe i konkursowe. Kross będzie także partnerem corocznej akcji „Rowerowa Wiosna Radia Zet", która wystartuje w drugiej połowie kwietnia i będzie w niej można wygrać rower marki Kross (20 rowerów). Dodatkowo w radiu i internecie marka Kross komunikuje o otwarciu nowych salonów własnych i sprzedaż ratalną.
- Wybraliśmy ofertę domu mediowego MediaHub ze względu na doskonałe zrozumienie nowej strategii marketingowej marki KROSS, a także najbardziej atrakcyjne warunki cenowe. Kierowaliśmy się również szerokim doświadczeniem MediaHub w kompleksowej obsłudze mediowej kampanii omichanellowych na rynku polskim i w regionie CEE – uzasadnia Iwona Stępniak, Dyrektor Marketingu Kross.
- Sport i ekologia są nam niezmiernie bliskie i wpisują się w nasz sposób myślenia o środowisku i spędzaniu wolnego czasu. Strategia komunikacji Kross doskonale wpisuje się w te wartości, dlatego ogromnie cieszymy się z nawiązanej współpracy – podkreśla Ewa Góralska Managing, Director MediaHub.
Za zakup i planowanie mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaHub. Osobą odpowiedzialną za obsługę Klienta jest Jolanta Markiewicz Senior Media Manager w Mediahub.
Kreację i strategię komunikacji przygotowała agencja Red8. W przetargu mediowym brały udział Value Media i Dentsu.
Źródło: Kross