logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krótsze rolki z foliami Avery Graphics zmniejszają koszty utrzymania magazynów

  PR 05.06.2009, przeczytano 3077 razy

Firma Avery Graphics poinformowała o zmianach w asortymencie folii samoprzylepnych Avery 900 Super Cast oraz Avery 5500 QM Translucent. Obecnie są one dostępne w krótszych, 25-metrowych rolkach, dzięki czemu ich użytkownicy uzyskują możliwie najszerszy wybór materiałów i skrócone terminy dostaw, obniżając jednocześnie koszty związane z niezbędną powierzchnią magazynową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krotsze-rolki-z-foliami-avery-graphics-zmniejszaja-koszty-utrzymania-magazynow,9068,artykul.html

Avery 900 Super Cast i Avery 5500 QM Translucent należą do najbardziej popularnych, wylewanych folii samoprzylepnych, stosowanych przez europejskie firmy zajmujące się produkcją systemów oznaczeń (signage). Jak zapewnia producent, powszechność ich zastosowania to przede wszystkim efekt wysokiej jakości i szerokiej gamy kolorystycznej. Dzięki nieustającym działaniom Avery Graphics w zakresie rozwoju swoich produktów, portfolio firmy obejmuje obecnie ponad 80 standardowych kolorów dla obu ww. folii oraz ponad 1000 kolorów Pantone kompatybilnych z linią Avery 900 Super Cast.

W związku oczekiwaniami klientów wobec coraz krótszych terminów dostaw, dystrybutorzy często przechowują całą gamę kolorów. Jednak efektywność ich działalności zakłada utrzymanie powierzchni magazynowej na jak najniższym poziomie.

Aby sprostać tym potrzebom firma Avery Graphics wprowadziła 25-metrowe rolki dla wszystkich rodzajów folii z rodziny Avery 900 Super Cast oraz Avery 5500 QM Translucent. Krótsze rolki oferują to, co najlepsze: przy utrzymaniu na minimalnym poziomie nakładów na powierzchnię magazynową dystrybutorzy mogą oferować optymalne usługi dzięki temu, że mają do dyspozycji wszystkie produkty z gatunku najwyższej klasy folii Avery Graphics.

Więcej informacji na ten temat udzielają lokalni dystrybutorzy Avery Graphics.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764