logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KRRiT zbadała nadawców kablowych

   09.05.2016, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła badania oglądalności i oceny programów lokalnych telewizyjnych nadawców kablowych oraz ich aktywności w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krrit-zbadala-nadawcow-kablowych,28472,artykul.html

Pierwsze badanie dotyczyło oferty lokalnych programów dostępnych na stronach internetowych. W kwietniu 2016 roku monitorowano pod kątem oferty programowej oraz struktury gatunkowej 20 losowo wybranych nadawców lokalnych posiadających strony internetowe.

Strony zawierały bardzo bogatą zróżnicowaną ofertę audycji audiowizualnych – udostępniano łącznie 46254 audycje w 277 katalogach oraz 6345 materiałów tekstowych w 30 katalogach. Analizie poddano także obecność programów kablowych na stronie portalu społecznościowego facebook.pl oraz na kanale youtube.pl, zbadano również, jakie czynniki mają wpływ na popularność w tych serwisach.

Drugie badanie dotyczyło oglądalności i oceny kanałów lokalnych telewizji kablowych. Zostało zrealizowane w dniach 9 – 19 kwietnia 2016 roku na próbie 793 respondentów mających dostęp do lokalnych kanałów telewizji kablowej. Badanie wykazało, że 73,2 proc. osób posiadających dostęp do programów telewizji kablowej ogląda je co najmniej kilka razy w tygodniu.

W porównaniu z badaniami prowadzonymi w październiku 2014 r. oglądalność spadła o 15 pkt. proc., zwiększyła się jednak częstotliwość oglądania oraz ocena ich jakości. Co drugi respondent najczęściej czerpał informacje na temat lokalnych wydarzeń z Internetu, następnie informacji szukano w radiu (15,7 proc.), lokalnej prasie (15,1 proc.) oraz z lokalnej telewizji kablowej (12,3 proc.).

Wyniki analizy KRRiT zostały zaprezentowane 26 kwietnia 2016 roku podczas Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej PIKE.

Prezentacja wyników (.PPT)

Źródło: KRRiT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764