logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kruk w nowej kampanii reklamowej „Porozmawiajmy o wyjściu z długów”

  PR 15.09.2021, przeczytano 861 razy
ilustracja

We wrześniu firma KRUK, zajmująca się obsługą zadłużenia, wystartowała z kampanią, w której zachęca Polaków do rozmowy na temat długów. „Porozmawiajmy o wyjściu z długów” to główne hasło, jakie usłyszymy zarówno w spocie reklamowym emitowanym w telewizji, jak i działaniach prowadzonych w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kruk-w-nowej-kampanii-reklamowej-_porozmawiajmy-o-wyjsciu-z-dlugow_,393004,artykul.html

KRUK jest liderem branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, pionierem strategii prougodowej i kluczowym graczem rynku - zarówno w obszarze windykacji na zlecenie, jak i obrotu wierzytelnościami.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas ugruntowanie pozycji KRUK-a na polskim rynku i budowanie wizerunku w oparciu o naszą strategię marki. Chcemy wzmocnić odbiór marki KRUK zarówno wśród naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów - mówi Tomasz Ignaczak, Dyrektor Generalny KRUK S.A.

KRUK chce ułatwić klientom proces spłaty

Koncepcja spotu, opiera się na nowej strategii marki firmy KRUK. Ma wspierać jej działania rebrandingowe i pomóc zrealizować cele biznesowe. Dług to problem do rozwiązania, ale inicjatywa w spłacie leży po stronie klienta. KRUK jest partnerem do rozmowy, który ułatwia proces wychodzenia z pętli zadłużenia, ale też potrafi realizować i wyegzekwować zapowiedziane konsekwencje.

KRUK w swojej kampanii pokazuje, że rozumie sytuacje swoich klientów: długi nie biorą się znikąd. W życiu zdarzają się różne sytuacje. Ważne jest to, co zrobimy, kiedy problem się już pojawi. Kontakt z KRUK-iem oznacza, że klient szuka rozwiązania, a ułatwiają mu to profesjonalni doradcy, którzy nawiązują kontakt z dłużnikami oraz wypracowują z nimi realny i elastyczny plan spłaty, dostosowany do aktualnych możliwości. Dowodem są historie bohaterów spotu, które zakończyły się happy endem.

Spot w telewizji i Internecie

Spot powstał w dwóch wersjach – 15 i 30-sekundowej i jest już emitowany w telewizji, serwisie YouTube oraz na platformach VOD. Za jego koncepcję kreatywną odpowiada agencja Insignia. Realizacją filmu zajął się dom produkcyjny Chroma Pro Agnieszki Chromickiej, a wyreżyserował go Jakub Kossakowski. Odpowiedzialność za budżet offline KRUK powierzył agencji mediowej Starcom, należącej do Publicis Groupe, a obsługą mediów online w kampanii wizerunkowej 360 zajmie się iProspect (dentsu Polska), która prowadzi na co dzień działania wizerunkowe i perfomance marki w Internecie.

Źródło: Insignia sp. z o.o.

www.insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764