We wrześniu firma KRUK, zajmująca się obsługą zadłużenia, wystartowała z kampanią, w której zachęca Polaków do rozmowy na temat długów. „Porozmawiajmy o wyjściu z długów” to główne hasło, jakie usłyszymy zarówno w spocie reklamowym emitowanym w telewizji, jak i działaniach prowadzonych w Internecie.
KRUK jest liderem branży zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, pionierem strategii prougodowej i kluczowym graczem rynku - zarówno w obszarze windykacji na zlecenie, jak i obrotu wierzytelnościami.
- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas ugruntowanie pozycji KRUK-a na polskim rynku i budowanie wizerunku w oparciu o naszą strategię marki. Chcemy wzmocnić odbiór marki KRUK zarówno wśród naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów - mówi Tomasz Ignaczak, Dyrektor Generalny KRUK S.A.
KRUK chce ułatwić klientom proces spłaty
Koncepcja spotu, opiera się na nowej strategii marki firmy KRUK. Ma wspierać jej działania rebrandingowe i pomóc zrealizować cele biznesowe. Dług to problem do rozwiązania, ale inicjatywa w spłacie leży po stronie klienta. KRUK jest partnerem do rozmowy, który ułatwia proces wychodzenia z pętli zadłużenia, ale też potrafi realizować i wyegzekwować zapowiedziane konsekwencje.
KRUK w swojej kampanii pokazuje, że rozumie sytuacje swoich klientów: długi nie biorą się znikąd. W życiu zdarzają się różne sytuacje. Ważne jest to, co zrobimy, kiedy problem się już pojawi. Kontakt z KRUK-iem oznacza, że klient szuka rozwiązania, a ułatwiają mu to profesjonalni doradcy, którzy nawiązują kontakt z dłużnikami oraz wypracowują z nimi realny i elastyczny plan spłaty, dostosowany do aktualnych możliwości. Dowodem są historie bohaterów spotu, które zakończyły się happy endem.
Spot w telewizji i Internecie
Spot powstał w dwóch wersjach – 15 i 30-sekundowej i jest już emitowany w telewizji, serwisie YouTube oraz na platformach VOD. Za jego koncepcję kreatywną odpowiada agencja Insignia. Realizacją filmu zajął się dom produkcyjny Chroma Pro Agnieszki Chromickiej, a wyreżyserował go Jakub Kossakowski. Odpowiedzialność za budżet offline KRUK powierzył agencji mediowej Starcom, należącej do Publicis Groupe, a obsługą mediów online w kampanii wizerunkowej 360 zajmie się iProspect (dentsu Polska), która prowadzi na co dzień działania wizerunkowe i perfomance marki w Internecie.
Źródło: Insignia sp. z o.o.