logo
WIADOMOŚCI

Kruk z nową kampanią marketingową

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 247 razy

Tuż przed zbliżającym się okresem wiosennych porządków, Grupa KRUK 12 marca 2018 r. rozpoczęła nową kampanię marketingową. Zachęca w niej Polaków do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kruk-z-nowa-kampania-marketingowa,35770,artykul.html

Kampania ma na celu przekonać zadłużonych Polaków, że unikanie spłaty długu (nawet najmniejszego) niekorzystnie wpływa na nasze życie. W końcowym rozrachunku pochłania więcej energii niż zmierzenie się z tym tematem. Zwykle okazuje się, że nie jest to wcale takie trudne, jakby mogło się początkowo wydawać.

- Jesteśmy w stanie pomóc osobom zadłużonym na różnych etapach – także gdy sprawa znajduje się już u komornika. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, doradcy z KRUKa dobierają najlepsze rozwiązania do sytuacji danej osoby – mówi Piotr Krupa, prezes KRUK S.A. - Nowa kampania KRUKa została przygotowana w oparciu o konkretne potrzeby zgłoszone nam przez osoby zadłużone, które zaprosiliśmy do badań i podzielenia się z nami swoimi potrzebami i doświadczeniami. W oparciu o nie powstało sześć spotów – sześć odrębnych historii opartych o przykłady z życia klientów naszej firmy. Do każdej z nich zostały dopasowane produkty oferowane przez KRUKa, tj. rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, korzystanie z platformy e-kruk, spotkanie z doradcą terenowym, możliwość korzystania z programu bonusowego, wsparcie w sprawach, które są już u komornika czy rozwiązania dla osób pracujących dorywczo – dodaje Krupa.

Jest to pierwsza tego typu kampania (produktowa) z branży firm zarządzających wierzytelnościami. Spoty pojawią się w telewizji, radiu i internecie.

Źródło: KRUK S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone