logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Portfolio: Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard

  PR 19.11.2023, przeczytano 629 razy

Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard Architecture & Interior Design. Nowy projekt wnętrz od Iliard pozwala gościom Hotelu Małopolanka zanurzyć się w klasycznym designie w stylu retro i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zasmakować w elegancji, jaką do miasta wprowadziła dawna polska arystokracja. Krynica, miasto znane ze swoich uzdrowiskowych walorów, jak i imprez, do których należy Festiwal im. Jana Kiepury czy Forum Ekonomiczne, stopniowo staje się najbardziej eleganckim górskim uzdrowiskiem w Polsce. Swoimi wnętrzami dowodzi, że kurort ma wiele do zaoferowania wymagającym gościom, poszukującym prawdziwego ducha klasycznego designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-krynicka-malopolanka-z-wnetrzami-restauracji-i-spa-od-iliard,402131,artykul.html

Zespół projektowy Iliard przygotował wnętrza restauracji Dwóch Świętych oraz Retro Natura SPA w jednym z najstarszych krynickich hoteli, który od 1924 roku funkcjonował jako Pensjonat Małopolanka. Zadaniem projektantów było stworzenie wnętrz nawiązujących klimatem do tradycji miejsca oraz dopasowanych do stylu lobby, kawiarni i pokoi hotelu.

Styl restauracji to esencja elegancji. Naturalne materiały, stonowane kolory, klasyczne dodatki i oświetlenie tworzą unikalną atmosferę dla romantycznych kolacji, jak również rodzinnych spotkań. Wielobarwne aksamitne obicia kanap i krzeseł pozwalają nadać miejscu wyjątkową energię. Ekskluzywny charakter tworzą klasyczne żyrandole, eleganckie wykończenie drewnianego baru i regały, oferujące selekcję wykwintnych alkoholi. Podłogi łączą w sobie klasykę drewnianej mozaiki z czernią i bielą ponadczasowych wzorów kafli w części barowej. Unikalnym akcentem wnętrza jest rzemieślnicza maszyna do krojenia szynki Van Berkel International, włoskiej manufaktury produkującej maszyny kuchenne od 1848 roku. Całość wnętrza wieńczy klasyczny kasetonowy sufit, w białym kolorze.

Projektując Spa, architekci Iliard postawili sobie za cel stworzenie prawdziwej oazy spokoju i relaksu w klasycznym, a równocześnie przytulnym stylu. Tutaj również dominują naturalne materiały o stonowanych barwach w połączeniu z akcentami o żywych kolorach welurowych obić kanap i siedzisk. Na podłodze znalazł się oryginalny drewniany parkiet, a całość uzupełniają meble w ciemnych odcieniach brązu i złote dodatki. Na ścianach w części mokrej SPA dominuje naturalny, grafitowy kamień z żółtymi użyleniami, co doskonale koresponduje z mosiężnymi akcentami regałów i armatury. Na posadzkach architekci zaproponowali gres z klasycznymi wzorami, nawiązującymi do wiodących akcentów stylistycznych pozostałej części hotelu.

Jak podkreśla Magdalena Kluba, lider zespołu w Dziale Projektowania Wnętrz w Iliard Architecture & Interior Design, projektantom pracującym przy koncepcji wnętrz Małopolanki zależało na oddaniu ducha dawnej elegancji: To miejsce przenosi nas do czasów, w których elegancja i klasyka była na porządku dziennym. Wnętrza SPA wręcz emanują atmosferą i klasą lat 20. Elegancki gres z mozaiką, meble z ciemnego drewna ze złotymi dodatkami oraz aksamitne obicia mebli w kolorze granatu czy dekoracyjne oświetlenie tworzą przytulny klimat. Hotel Małopolanka z pewnością pozwoli zanurzyć się w wyjątkowej atmosferze Krynicy Zdroju. Tutaj można cieszyć się luksusem, oderwać się od codziennego biegu i podziwiać piękno całego urokliwego regionu.

Realizacja projektu zdecydowanie wpisuję się w styl oraz charakterystykę naszego obiektu – podkreśla Ewelina Migacz, właścicielka Małopolanki. Głównym naszym celem było zachowanie klimatu lat 20-tych starej arystokratycznej Krynicy. Chcieliśmy również zachować „ducha Małopolanki” tak, aby każdy z Gości odpoczywających w naszych wnętrzach czul się nietuzinkowo, a jednocześnie swobodnie i wyjątkowo. Zależało nam, aby Goście po spędzeniu czasu w naszych wnętrzach, zarówno w części hotelowej, gastronomicznej, jak i Spa doznali niezapomnianych wrażeń. Na co dzień spotykamy się z pozytywnymi opiniami o zrealizowanym projekcie, czego dowodem jest zwiększenie zainteresowania obiektem. Goście doceniają nasze usługi oraz atmosferę panującą w Małopolance, dlatego też chętnie wracają w nasze progi. 

Źródło: Iliard Architecture & Interior Design

Galeria: Krynicka Małopolanka z wnętrzami restauracji i SPA od Iliard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklamy a postanowienia Polaków wg Google
Właśnie porzuciłeś postanowienia noworoczne, ale wciąż widzisz reklamy siłowni, suplementów diety i fit cateringów? Narzędzie Google pozwala je ograniczyć. 49% Polek i Polaków porzuca postanowienia noworoczne w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku. Mimo to aż 79% z nich nadal zauważa reklamy związane z tymi postanowieniami nawet po ich porzuceniu,...
In-house printing: Canon robi przegląd zalet
W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie angażowanie klienta okazuje się coraz trudniejsze. Dlatego, szukając sposobów na przyciągnięcie jego uwagi warto przyjrzeć się zaletom spersonalizowanych materiałów drukowanych. Można je dzisiaj tworzyć samodzielnie wewnątrz organizacji, a ułatwiają to rozwiązania przeznaczone dla druku na potrzeby własne (in-house). Inwestycja we...
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników
Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują...
Dźwięk w cyberprzestrzeni: Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk.
Pierwszy sklep formatu „Nike Rise
20 lutego br. w Centrum Handlowym Bonarka otwarto pierwszy salon "Nike Rise" w Polsce. Dwupoziomowy sklep o powierzchni 1000 mkw. w swoim założeniu łączy bogaty świat sportu i jego różnorodnych dyscyplin z innowacyjnymi, cyfrowymi doświadczeniami i usługami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764