Wieloletnie doświadczenie oraz szeroka oferta sprzętu ogrodowego i leśnego sprawiły, że marka Krysiak jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm branży ogrodniczej w Polsce. To właśnie oni wybrali wrocławską agencję Sfera Group do realizacji swoich celów komunikacyjnych.
Podpisanie umowy z firmą o tak ugruntowanej pozycji na rynku i bogatym portfolio nie tylko marek własnych, ale także wielu renomowanych, europejskich producentów, daje agencji szerokie spektrum działań komunikacyjnych.
- Jesteśmy firmą z 25-letnim doświadczeniem. Obrany cel to wzmacnianie wizerunku naszej firmy. Wierzę, że osiągniemy ten cel współpracując ze Sferą Group. – mówi Artur Krysiak Wiceprezes Zarządu w firmie Krysiak.
Sfera Group zajmie się opracowaniem strategii, uwzględniającej szereg działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Prowadzić będzie zarówno bieżące prace z zakresu Media relations jak i SEO PR, będzie kreować markę Krysiak także w Blogosferze. Kompleksowa obsługa obejmie również wsparcie graficzne oraz przeprowadzenie rebrandingu marki – w tym stworzenie nowego logo i systemu identyfikacji wizualnej.
- Idea komunikacji skoncentruje się na ważnym z punktu widzenia Klienta celu. Jest nim wsparcie sprzedaży produktów z oferty firmy Krysiak poprzez budowę świadomości marek produktowych na rynku, w oparciu o ich kluczowe wyróżniki. W pierwszym etapie współpracy skupimy się na implementacji wyróżniającej strategii komunikacji oraz nowoczesnego systemu identyfikacji wizualnej, który oddawać będzie najważniejsze wartości firmy i jej historię - mówi Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.
Źródło: Sfera Group