logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krystian Cheliński wzmacnia zespół agencji Altavia Polska

  PR 13.03.2019, przeczytano 160 razy

Agencja Altavia powiększa dział obsługi klienta. Dołącza do niego Krystian Cheliński, który wcześniej pracował w agencji Scorise.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krystian-chelinski-wzmacnia-zespol-agencji-altavia-polska,381620,artykul.html

Krystian Cheliński, na stanowisku Account Executive, zajmie się w Altavii koordynacją i nadzorem nad realizacją kampanii BTL-owych w zakresie druków płaskich oraz POS-ów.

Krystian Cheliński przeszedł do Altavii z agencji Scorise, gdzie na stanowisku Account&Business Development Managera zajmował się analizą potrzeb konsumentów, przygotowywaniem strategii marketingowych wraz z doborem odpowiednich narzędzi sprzedażowych i nadzorem projektowym oraz bezpośrednim kontaktem z klientami agencji.

Wcześniej jako Marketing&Business Development w firmie Glossika Language Training zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych, reklamą, content marketingiem, e-mail marketingiem oraz bezpośrednim kontaktem z klientami firmy.

Pracował również w berlińskim biurze firmy przemysłowej Gühring-Maschinenbau GMBH, gdzie zajmował się m.in. realizacją dostaw i koordynacją zamówień internetowych a także jako event manager w agencji eventowej Instytut Edmunda, gdzie zajmował się wprowadzaniem strategii marketingowych.

Krystian Cheliński jest absolwentem gdyńskich uczelni: Pomorskiej Wyższej Szkoły Nauk Stosowanych oraz Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego.

Źródło: Altavia Polska

www.altavia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764