logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi Is

  PR 27.06.2017, przeczytano 716 razy

Nowy CEO dołączy do agencji 1 lipca, będzie pracował razem  z zespołem zarządzającym Saatchi & Saatchi IS: Patrycją Bruź-Soniewicką oraz Michałem Glapińskim (MDs). Krzysztof Andrzejczak będzie raportował bezpośrednio do Chairmana i CEO Publicis Communications, Tomasza Pawlikowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-andrzejczak-na-czele-saatchi-and-saatchi-is,32936,artykul.html

Jego głównym zadaniem będzie zarządzanie agencją oraz dalsze rozwijanie kompetencji digitalowych i e-commerce Saatchi & Saatchi IS, praca nad dalszym wzrostem agencji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

- Z wielką duma dołączam do zespołu Saatchi & Saatchi IS, firmy która odnosi tak wiele sukcesów zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym, skutecznie łącząc wybitną jakość strategii i kreacji komunikacyjnych z zaawansowaniem technologicznym. Będziemy dalej konsekwentnie rozwijać  strategię łączenia kompetencji: “myślenia ideą” będącą w DNA S&S z innowacją, analityką danych, transakcyjnością i silną specjalizacją e-commerce’ową IS. Wierzę, że jest to trzon nowoczesnego marketingu. - mówi nowy CEO Saatchi & Saatchi IS.

Dodatkową rolą Krzysztofa Andrzejczaka będzie digitalizacja Publicis Communication w Polsce.

- Publicis Groupe daje olbrzymi wachlarz możliwości rozwoju kompetencji digitalowych i technologicznych, pozwala dostarczać Klientom kompleksowe, a co najważniejsze unikalne produkty, nieosiągalne do tej pory pod jednym dachem. Wspólna praca nad strategiami transformacji biznesu, dzielenie się ryzykiem, poszukiwanie i testowanie nowych modeli to podejście, które będę chciał proponować moim wewnętrznym partnerom - dodaje Krzysztof Andrzejczak.

Krzysztof Andrzejczak posiada 16 letnie doświadczenie w digital marketingu, pracując na stanowiskach Client Service Directora i Dyrektora Operacyjnego agencji Hypermedia, a następnie Dyrektora Zarządzającego Isobar Polska wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network. W latach 2009-2014 zarządzał ponad 350 osobowym zespołem składającym się na agencję kreatywną Isobar, agencję marketingu technologicznego Hypermedia, a od początku 2014 roku również agencję Lubięto oraz social media Socializer. Współpracował z takimi klientami jak: P&G, Jeronimo Martins, Mastercard, Kellogs, Sanitec, Amway, Hoop, Huawei, Proama, tworząc jeden z 4 największych rynków sieci Isobar na świecie. W ciągu ostatnich 2 lat pełnił role konsultanta zarządu ds. akwizycji Dentsu Aegis Network w regionie NCE.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764