logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl

  PR 03.09.2021, przeczytano 358 razy
ilustracja

We wrześniu 2021 r. do zespołu Gazeta.pl powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerce. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-beniowski-szefem-biznesu-e-commerce-w-gazeta.pl,392858,artykul.html

- Wracam do Gazeta.pl po krótkiej, zaledwie trzyletniej przerwie, ale czas ten okazał się dla portalu okresem wielkiego skoku w zakresie e-commerce. Efektywny i atrakcyjny marketplace czy nowatorskie rozwiązania na Moto.pl to wyróżniki portalu i rozwiązania bardzo chętnie szukane obecnie przez klientów z wielu branż. Cieszę się, że będą mógł rozbudowywać ofertę Gazeta.pl ze świata e-commerce wraz ze świetnym zespołem fachowców - mówi Krzysztof Beniowski, nowy szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl.

Krzysztof Beniowski na stanowisku szefa biznesu e-commerce zastąpił Mariolę Kucharską, która zakończyła współpracę z Agorą.

Przez ostatnie trzy lata Krzysztof Beniowski pracował w Agencji Whites, gdzie jako Head of SEO zarządzał zespołem analityków i programistów. Wcześniej przez 10 lat współpracował z Agorą - odpowiadał m.in. za budowę i rozwój sieci reklamowej AdPlayer, rozwój produktu reklamowego portalu Gazeta.pl i zarządzanie zespołami handlowymi w segmencie Internet. Przez 7 lat był szefem grupy roboczej ds. reklamy wizerunkowej działającej w ramach IAB Polska. Karierę rozpoczynał w biurze reklamy Onet.pl, gdzie odpowiadał m.in. za promocję i sprzedaż produktów reklamowych SEM.

Gazeta.pl mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość i wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu. Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formy wideo, np. „Click2Shop”, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
Mery Spolsky, Artur Barciś i Damian Kwiek dołączają do Radia Nowy Świat
Artura Barcisia usłyszeć będzie można po raz pierwszy 13 czerwca w audycji o g. 14.00. Damian Kwiek pojawi się 14 czerwca z rozmową w programie „Cały nasz świat” (11:00-12:00), a w sobotę 15 czerwca o g. 13.00 na antenie stacji zadebiutuje Mery Spolsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764