logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krzysztof Bogdalik w Red8 Advertising

  PR 05.09.2018, przeczytano 476 razy

Zespół Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) poszerza skład o kolejnego Senior Strategic Plannera, Krzysztofa Bogdalika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krzysztof-bogdalik-w-red8-advertising,37790,artykul.html

Krzysztof Bogdalik dołączył do agencji Red8 Advertising w sierpniu. Z branżą komunikacyjną związany jest od 7 lat. Karierę reklamową rozpoczył w agencji Grey Group, w które spędził blisko 5 lat. Nastepnie pracował w OS3, gdzie po 10 miesiącach pracy objął stanowisko menadżera działu strategii i odpowiadał za jego pracę. Przed przyjściem od Agencji Red8 Advertising przez pół roku zajmował stanowisko Senior Plannera w Kalicińscy.com.

Pracował strategicznie dla takich marek jak: Opel, TVN, Stock, Allianz, McCormick (Kamis), Green Caffe Nero, mBank. W 2017 roku brał udział w przygotowaniu kampanii „Do zobaczenia w Twoim domu” wprowadzającej HGTV Home & Garden na polski rynek, która została nagrodzona srebrną statuetką Effie w kategorii „Media, kultura i rozrywka”. Bogdalik jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764